Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:37:12 GMT

مخالف اجرای طرح استان اصفهان شمالی هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۱۲۸

مخالف اجرای طرح استان اصفهان شمالی هستم

خاتمی با بیان اینکه طومارهای مخالفت مردم دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در مخالفت با استان اصفهان شمالی یا گلساران دریافت کردم، گفت: اگر طرح استان جدید در کمیسیون به طور جدی مطرح شود، به دلیل نظر مردم، با آن مخالفت می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید مسعود خاتمی» در نشستی با خبرنگاران شهرستان گلپایگان با بیان اینکه خبرنگار قشر مظلومی است که صدای آنها به جایی نمی رسد، گفت: اصحاب رسانه موظف به یافتن حقایق موجود و انتشار آن است و خبرنگار رسالت سنگین بیان صادقانه واقعیت بر عهده دارد و به گونه ای تا اندازه ای می تواند از برخی حوادث پیشگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تبیین اینکه جامعه ای رشد می کند و صاحب دموکراسی است که مردم شفاف مسائل را بدانند، تاکید کرد: شفاف گفتن به معنای نداشتن مشکل نیست ولی مشکلات را شفاف باید صادقانه به مخاطب گفت و حقایق را تغییر نداد.


وی در تذکری به خبرنگاران از آسیب پذیری این قشر سخن گفت و افرود: اخلاق و وجدان خبرنگاری باید رعایت و حرمت افراد حفظ شود و واقعیت ها انعکاس یابد و بیش از آنچه که هست منتشر نکنید.


خاتمی با اشاره به اینکه حقایق بیماری کرونا در برخی کشورها پنهان می شود زیرا انتظار افزایش بیماران با اجتماعات می رود ولی در آمارهای آنها مشاهده نمی شود، بیان کرد: خبرنگار با مطرح کردن اشکالات و سانسور نکردن آن به سلامت جامعه کمک می کند هر چند ممکن است مسئولی ناراحت شود ولی بیان حقایق به اصلاح امور کمک می کند.


نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه نماینده نمی تواند برنامه ارائه دهد و برنامه را باید مسئول اجرایی ارائه دهد، گفت: تلاش برای توسعه روستا و صنعت کشاورزی در دستور کار است و مشکلات مردم را برای انعکاس به مرکز و رفع آنها توسط اصلاح قانون و رفع تناقض های قانونی  همواره جمع بندی و پیگیری می شود.


وی در خصوص تلاش مجلس برای حل مشکلات گرانی تشریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بنا بر اصل ۸۸ قانون اساسی و با رای حداقل یک چهارم نمایندگان برای حل مشکل نا به سامانی از رئیس جمهور سوال کرده است و نمایندگان پیگیر مشکلات مردم هستند.


خاتمی دلیل رای ندادن مجلس به وزیر پیشنهادی صمت را عدم توانایی بر کنترل بازار در هنگام مسئولیت خود، عنوان کرد و افزود: نمایندگان بر تعهد خود به مردم پای بند هستند و شفافیت آرای نمایندگان در حال تبدیل شدن به قانون است و مطالب باید با مردم گفته شود و مردم بدانند نمایندگان برای احقاق حقوق آنها تلاش می کنند.


نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طومار های مختلفی از مردم دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در خصوص طرح استان گلساران دریافت کرده است، تبیین کرد: من به دلیل مخالفت های مردمی با این طرح مخالف خواهم بود، هر چند تاکنون از من در باره این طرح نظر خواهی نشده است و نماینده کاشان کارهایی را صورت داده است ولی اگر طرح استان جدید در کمیسیون به طور جدی مطرح شود، به دلیل نظر مردم، با آن مخالفت می کنم./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصفهان شمالی خوانسار خبرنگار گلپایگان گلپایگان و خوانسار مجلس شورای اسلامی طرح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود