Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:39:59 GMT

نجات مرد ۳۵ ساله از خودکشی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۱۹۲

نجات مرد ۳۵ ساله از خودکشی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ دوست علی جلیلیان، اظهار کرد: صبح گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی، قصد خودکشی یک جوان ۳۵ ساله از لبه پنجره طبقه ششم هتل فردوسی به کلانتری ۱۰۹ بهارستان مخابره شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بیان داشت: با دریافت خبر، بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان به سر تیمی اکیپ عملیات ویژه سرکلانتری هفتم به همراه عوامل آتش‌نشانی و سایر تیم‌های امدادی در محل اعلامی حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که جوان به مدت ۶ روز است که در این هتل اقامت دارد و امروز صبح با قفل کردن در اتاق و شکستن شیشه‌های اطراف قصد خودکشی از طبقه ششم هتل دارد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شخصاً در محل اقامت جوان ۳۵ ساله حاضر شده تا عملیات نجات جوان ۳۵ ساله کنترل و مهار شود که مشخص شد امکان ورود به اتاق این جوان به دلیل قفل بودن در ورودی و نجات وی وجود ندارد.

سرکلانتر هفتم تهران ادامه داد: تخریب و شکستن در اتاق هتل به دلیل امکان پرتاب کردن جوان ممکن نبود گام بعدی عملیات پلیسی برای انصراف جوان ۳۵ ساله آغاز که پس از سه ساعت گفتگو با این جوان وی از خودکشی منصرف شد.

این مقام پلیسی افزود: ساعت ۱۳:۳۵ پایان عملیات اعلام و ترافیک سنگینی نیز که در محل به وجود آمده بود پس از مدتی بار ترافیکی روان و تردد به حالت عادی بازگشت.

وی در پایان گفت: تحقیقات درباره علت این اقدام پسر جوان در حال بررسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 اوراق سلف نفتی مکانیسم ماشه جعفر سرقینی توافق اسرائیل و امارات بازگشت آزادگان هتل فردوسی خودکشی کلانتری نجات از خودکشی پلیس پیشگیری کنکور 99 اوراق سلف نفتی مکانیسم ماشه جعفر سرقینی توافق اسرائیل و امارات بازگشت آزادگان جوان ۳۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث دی نیوز، به گفته محققان، داده‌های بررسی ملی رشد خانواده نشان می‌دهد که درصد زنان متأهل ۱۵ تا ۴۹ ساله که نابارور بودند از ۲۰۱۱-۲۰۱۵ (۶.۷٪) به ۲۰۱۵-۲۰۱۹ (۸.۷٪) افزایش یافته است.

محققان داده‌های مبتنی بر ۲۱۰۰۰ مصاحبه با زنان و مردان ۱۵ تا ۴۹ ساله را بررسی کردند.

این تجزیه و تحلیل همچنین به آنچه که محققان آن را «اختلال باروری» می‌نامیدند، نیز پرداخت.

طبق گزارش‌ها، به طور کلی، نرخ باروری مختل بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ ثابت بوده است. در میان زنان متأهل ۱۵ تا ۴۴ ساله، ۱۵.۵ درصد در بررسی قبلی اختلال باروری داشتند، در مقایسه با ۱۶ درصد در بررسی بعدی.

این گزارش تخمین می‌زند که تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۸.۵ میلیون زن آمریکایی ۱۵ تا ۴۴ ساله به نوعی مشکل باروری داشتند.

کد خبر 6090457

دیگر خبرها

  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار