Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:09:26 GMT

معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۰۲۲۹

معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است

‍‍‍‍‍‍

معاون بازار بورس تهران گفت: شاخص در یکی دوسال گذشته رشد خوبی را تجربه داشته و طبیعی است زمانی هم برای استراحت لازم داشته باشد بنابراین رشد و افول بازار سرمایه نباید نگران کننده باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی افزود: از خرداد 97 شاهد رشد بازار سرمایه بودیم، در این دوسال ارزش معاملات بورس تهران از میانگین روزی هزار و دویست میلیارد تومان به 13 هزار میلیادر تومان و ارزش بازار کل بورس تهران از اواسط مرداد گذشته 930 هزار میلیارد تومان به 6 هزار و 700 هزار میلیارد تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازار بورس تهران گفت: ارزش هر شرکت در ادبیات مالی مشخص است بنابراین زمانی که جمعیت زیادی از مردم وارد بورس می‌شوند باید تصمیم گیری‌ها در بازار سرمایه حساب شده باشد.

گودرزی درباره فروش اوراق سلفی نیز گفت: فروش اوراق سلفی به بورس انرژی مربوط می‌شود و با توجه به بررسی‌های سران قوا هنوز فروش اوراق سلف نفتی قطع نشده است.

او افزود: متوسط فروش سهام عدالت 500 تا 600 میلیارد تومان است با توجه به اینکه 3 تا 4 درصد معاملات روزانه در بورس به سهام عدالت مربوط می‌شود در بورس تهران با توجه به فروش سهام عدالت در کارگزاری ها، نوسانات بازار بورس به فروش سهام عدالت ربطی نداشته است.

گودرزی گفت: مهمترین نیاز بازار سرمایه دانستن حداقل ادبیات بازار سرمایه و نگاه بلندمدت است بنابراین نباید به بازار سرمایه کوتاه مدت نگاه کرد.

کارگران هم با سرمایه اندک خود وارد بورس شده اند/ ضرورت حفظ اعتماد مردم به بازار سرمایهمجلس سازو کار افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس را تعیین کرد5میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیستعضو هیات رئیسه مجلس: دولت باید جواب منطقی برای اتفاقات بورس داشته باشدپیش بینی حرکت شاخص بورس در 3 سناریو

 

انتهای پیام/

R1010113/P/S7,84/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ نامه قالیباف و رئیسی به رهبر انقلاب درباره تصمیم دولت برای فروش نفت + خبر تکمیلی ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۲۶|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان؛ طلای ۱۸ عیار ۹۹۹ هزار تومان ۳ ۱۳ قرارداد نفتی به ارزش ۱.۵ میلیارد یورو فردا امضا می‌شود ۴ کارگران هم با سرمایه اندک خود وارد بورس شده اند/ ضرورت حفظ اعتماد مردم به بازار سرمایه ۵ تکذیب افزایش نرخ سود بانکی/ سقف نرخ سود ۱۸درصد است/ بانک مرکزی برنامه‌ای برای افزایش سود ندارد ۶ بازگشت شاخص به کانال ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی ۷ آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن از هفته آینده ۸ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۲۶|کاهش ۱۵۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان شد مهمترین اخبار اقتصادی معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است ماجرای نامه اعتراضی وزیر جهاد کشاورزی به صمت و معمای استعفای حجتی تکذیب افزایش نرخ سود بانکی/ سقف نرخ سود ۱۸درصد است/ بانک مرکزی برنامه‌ای برای افزایش سود ندارد اگر دولت حق مسکن ۳۰۰ هزار تومانی کارگران را قبول دارد چرا تصویب نمی‌کند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رئیس جمهور آمریکا بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها را در حق ملت ایران مرتکب شده است شیوه‌‌نامه‌‌‌‌ بهداشتی برگزاری کنکور سراسری اعلام شد عطوان: سیلی محکم شورای امنیت افول آمریکا را اثبات کرد/ ایران نسخه ترامپ در انتخابات را پیچید عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی آسمان کابوس صهیونیست‌ها؛ ثبت ۱۷ مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی درپی پرتاب بالن‌های آتش‌زا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان بازار سرمایه بورس تهران سهام عدالت قیمت ارز نرخ سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم سلمانی با اشاره به لزوم اعلام مواضع وزارت آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره و ضمن تبریک حماسه‌سازی ایران مقتدر در مقابله با صهیونیسم اظهار داشت: فلسفه وجودی صندوق ذخیره فرهنگیان حمایت و کمک به تأمین مالی فرهنگیان به‌عنوان اصلی‌ترین رکن آموزشی کشور بوده و معطوف به بازنشستگی است.

وی ادامه داد: این مجموعه‌سازمانی اقتصادی با برخورداری از اعتماد روزافزون فرهنگیان کشور و مورد حمایت دولت است که با فعالیت اقتصادی نظیر اداره شرکت‌ها، بر سرمایه‌گذاری و سهام‌داری شرکت‌ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، پتروشیمی و معادن و ارائه خدمات به فرهنگیان در جهت ارتقا سطح فرهنگیان است.

سلمانی با اشاره به اینکه تقویت معیشت فرهنگیان از طریق صندوق ذخیره قابل‌تحقق است، تصریح کرد: خلق ثروت برای اعضا و سهام‌داران به‌ویژه برای فرهنگیان به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی صورت می‌پذیرد و اعتماد آفرینی باید در دستور کار باشد.

مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان بیان داشت: اهتمام به افزایش بهره‌وری وظیفه صندوق ذخیره است و این صندوق در تلاش است تا به نحوی عمل کند که امور آموزش و پرورش نظیر بیمه، لیزینگ و خدمات مختلف و… له صندوق ذخیره محول شود.

وی اذعان داشت: هنرستان‌ها می‌توانند واحدهای تولیدی خوبی برای صندوق ذخیره باشند که این امر رویکردی بسیار مهم در صندوق ذخیره و می‌تواند نقش مهمی در راستای شعار جهش تولید ایفا کند.

سلمانی خاطرنشان کرد: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های صندوق ذخیره است و این ظرفیت مهم و قابل‌دسترسی است.

کد خبر 6091198

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران