Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:21:23 GMT

آزمون زبانMSRT اواخر شهریور برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۱۱۰۷

آزمون زبانMSRT اواخر شهریور برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم درباره زمان برگزاری آزمون MSRT اظهار کرد: توقف برگزاری آزمون زبان MSRT به دلیل بیماری کرونا بود. زیرا با برگزاری این آزمون ها نگرانی هایی برای حفظ سلامت داوطلبان پدید آمده بود.

معاون وزیر علوم اضافه کرد: برای حفظ سلامت آن ها مدتی را صبر کردیم تا تجربه آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری ناپیوسته که توسط وزارت علوم برگزار شد را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: اداره کل بورس سازمان امور دانشجویان در حال بررسی ظرفیت های مطمئن شهر ها هستند تا ببینیم که با توجه به پروتکل های بهداشتی می توانیم آزمون زبان MSRT را برای چه تعداد داوطلب برگزار کنیم. این آزمون را در تعدادی شهرها برگزار می کنیم. سایر تمهیداتی که برای برگزاری آزمون ها باید سنجیده شود، در حال بررسی است.

وی در ادامه درباره زمان برگزاری آزمون زبان MSRT گفت: پیش بینی ما این است که اواخر شهریور تا اوایل مهر آزمون را برگزار کنیم.

صدیقی تاکید کرد: اولویت اصلی در این آزمون با دانشجویان دکتری است، زیرا بیشتر این دانشجویان منتظر برگزاری این آزمون هستند. اگر ظرفیتی باقی بماند برای سایرین هم آزمون را برگزار می کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ظرفیت این آزمون هنوز مشخص نشده است اما حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت دوره های قبل داوطلب می تواند در این آزمون شرکت کنند.

معاون وزیر علوم توضیح داد: منتظریم که محل های برگزاری مشخص و بعد از آن محاسبه شود که با توجه به فواصل دو متر از هر ۴ طرف چه تعداد داوطلب را می توانیم، پذیرش کنیم.

براساس این گزارش، آزمون MSRT که مجری برگزاری آن وزارت علوم بوده، جهت تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار شده و مدرک آن برای تمام دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت معتبر است. این آزمون معمولا حدود ۱۰ بار در سال برگزار می شود و در صورتی که داوطلب در یکی از نوبت های برگزاری MSRT نمره قبولی این آزمون را کسب نکرد، می تواند در نوبت بعدی شرکت کند. به علت شرایط خاص شیوع کرونا در کشور در سال ۹۹، زمان ثبت نام آزمون MSRT دستخوش تغییر شده و تاکنون برگزار نشده است.

برگزار نشدن این آزمون بیشتر از همه به داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ ضربه زده است زیرا نتایج کنکور این داوطلبان حدود دو هفته دیگر اعلام می شود و پس از آن داوطلبان باید در مرحله مصاحبه دکتری مدرک زبان ارائه دهند.

کد خبر 5000570 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی صدیقی آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان ویروس کرونا سازمان سنجش آزمون کارشناسی ارشد کنکور 99 دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی پروتکل های بهداشتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تعویق کنکور دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آموزش مجازی سازمان امور دانشجویان برگزاری آزمون آزمون زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی داد و گفت: این آزمون در هفت حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند.

عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد