Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ کیقباد مصطفایی جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگيري سارق حرفه اي با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت و کشف ۱۸دستگاه دوچرخه در شهرستان بویراحمد خبر داد.   سرهنگ کیقباد مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی و گشت زنی هدفمند یک سارق و یک مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.   مصطفایی بیان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۳۵ فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند که در این راستا ۱۰ دستگاه دوچرخه در منزل سارق و ۸ دستگاه دیگر از منزل مالخر کشف و ضبط شد.   این مقام انتظامی با اشاره به این که تلاش برای کشف مابقی سرقت ها در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.   جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتي اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنيت به اهداف پليد خود دست پيدا کنند و به طور قاطع با اين افراد برخورد مي کند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج