Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز اجرای طرح اطعام حسینی هم‌زمان با ماه محرم و صفر باهدف حمایت از اقشار محروم جامعه با همکاری مردم عاشورایی و ارادتمندان به امام حسین (ع) ،خیران، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مجید الهی راد با اشاره به اجرای طرح اطعام حسینی در استان گفت: طرح اطعام حسینی در ادامه رزمایش ایران همدل با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای اطعام نیازمندان استان آغازشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه در ایام محرم خبر داد و گفت: این عدد به نیت اصحاب باوفای سرور و سالار شهیدان پیش‌بینی‌شده است و انشاء الله برکات خوبی برای محرومان به ارمغان خواهد داشت.

وی بابیان مرحله نخست رزمایش ایران همدل که با مشارکت همگانی مردم و نهادها و مراکز نیکوکاری در استان اجرا شد تعداد ۳۲ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان و محرومان و همچنین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شد، افزود: امیدواریم با مشارکت خوب و همه‌جانبه خیران، بتوانیم خدمات اثربخش‌تری را در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به نیازمندان ارائه دهیم.

وی همچنین به توزیع ۲۴۰ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های نیازمند در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون نیز مردم نوع‌دوست و خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ نسبت به مشارکت در مرحله دوم پویش ملی ایران همدل و کمک به رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و اجرای طرح اطعام حسینی اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی کمیته امداد الهی راد اطعام حسینی طرح اطعام حسینی ایران همدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند