Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون سرمایه‌گذاری بانک تجارت از واگذاری شرکت «مولد نیروگاهی فارس» توسط این بانک از طریق بازار سرمایه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، عباس ابراهیمی معاون سرمایه‌گذاری بانک تجارت در گفت‌وگویی به تشریح اقدامات صورت گرفته در این بانک در دو بخش عملیاتی و سرمایه‌گذاری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سرمایه‌گذاری مدیرعامل بانک تجارت در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه سرمایه‌گذاری‌ها این بانک گفت: در این زمینه موضوع بورسی کردن تعدادی از شرکت‌های بانک تجارت در راستای انجام سیاست‌های ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر خروج از بنگاه‌داری در دست پیگیری است. وی افزود: در این زمینه شرکت‌هایی که امکان وارد شدن در بازار بورس را داشتند انتخاب کرده و اقدامات مربوطه را با هماهنگی سازمان بورس پیگیری و به انجام رسانده‌ایم. به این ترتیب مقدمات واگذاری شرکت «مولد نیروگاهی فارس» از طریق بورس در دست اقدام بوده و موضوع واگذاری برخی شرکت های دیگر بانک از طریق بورس در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه در صورت نهایی شدن، این اقدامات تاثیرات مثبتی را در تراز مالی بانک تجارت در سال 1399 خواهد گذاشت گفت: در بخش عملیاتی بانک تجارت نیز، شاهد کاهش قابل توجه هزینه سپرده‌های بانک هستیم که این روند همچنان مسیر کاهشی خود را ادامه می‌دهد و از سوی دیگر اعطای تسهیلات ضمن کمک به رونق اقتصادی و جهش تولید، درآمدزایی خوبی برای بانک به همراه داشته است. علاوه بر این می‌توان به روندهای عملیاتی بخش کسب و کار بانک تجارت به ویژه بانکداری شرکتی و همچنین عملیات ارزی و بین‌المللی این بانک اشاره کرد که همگی تاثیر بسیار خوبی را در سودآوری بانک دارند.
معاون سرمایه‌گذاری بانک تجارت در ادامه به تشریح تغییرات رخ داده در حوزه فناوری اطلاعات این بانک اشاره کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال اتفاقات بزرگی در حال انجام است. در سال جاری پروژه بانکداری متمرکز و سوئیچ بانک تجارت تحت عنوان منظومه تجارت در دست پیگیری و راه اندازی دارد وPSP ایران کیش که سهام قابل توجه آن متعلق به بانک تجارت قراردادهای خوبی را با شرکت های مختلف منعقد کرده که همگی تحولات چشمگیری را در بانک تجارت به همراه خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون سرمایه گذاری بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک است که در مجموع 85 درصد سهام این باشگاه بزرگ را در اختیار گرفته اند. شایان ذکر است، ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ شهر، 20 درصد به بانک ملت، 20 درصد به بانک تجارت، ۵ درصد به بانک صادرات، ۵ درصد به بانک رفاه و 5 درصد به بانک اقتصاد نوین انتقال یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳