Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:50:27 GMT

جزئیات خدمات آنلاین تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۱۸۶۶

جزئیات خدمات آنلاین تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودرو

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک و شماره‌گذاری را تشریح کرد.

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح نوبت‌دهی اینترنتی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک گفت: این طرح  از روز یکشنبه هفته گذشته در تهران آغاز شد و در حال حاضر در دو مرکز میثم و خاوران عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شهروندان با مراجعه به سامانه nobatdehi.epolice.ir و ورود به آن نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا چند روز قبل اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای الکترونیکی شدن خدمات پلیس، کاهش مراجعات حضوری و عدم تجمع مردم اتخاذ شده است، گفت: با راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی، مراجعات مردم به مراکز مدیریت شده و آن ها می‌توانند از روزهای قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، در زمان تعیین شده وارد مرکز تعویض پلاک شوند و در باجه های ویژه ای طرح نوبت دهی اینترنتی مراجعین خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

به گفته محمدی، این طرح توانسته زمان انتظار مردم در صف ورودی مراکز را حذف کند و زمان ارائه خدمات را به کمتر از یک ساعت کاهش دهد و پس از ورود خودرو به مرکز تعویض پلاک و در صورت کامل بودن مدارک، تمام مراحل تعویض پلاک کمتر از یک ساعت انجام خواهد شد.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه سایر مراکز تعویض پلاک تهران و استان ها نیز به مرور در آینده نزدیک به این سامانه مجهز خواهند شد، گفت: البته در حال حاضر خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در همین دو مرکز نیز به شکل سنتی و حضوری ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس کروناویروس نوبت دهی اینترنتی شماره گذاری تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وزیر بهداشت گفت: رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا ۷ سال در مراکز پزشکی دولتی یک سرمایه گذاری برای سلامت کشور در ۱۰ یا ۲۰ سال آینده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رایگان شدن خدمات درمان برای کودکان تا سن 7 سال در مراکز پزشکی دولتی گفت: در حوزه سلامت در سنین مختلف شرایط خاصی وجود دارد که ما باید به آن توجه کنیم. بسیاری از بیماری‌های انسان در 7 سال اول زندگی او ایجاد می‌‌شود که اگر این بیماری‌ها در همان سنین کودکی پیشگیری شود، فرد در سنین بزرگسالی دیگر درگیر درمان این بیماری‌ها نخواهد شد. 

وی افزود: رشد تکاملی بدن انسان در طول دهه اول عمر او ایجاد می‌شود. بنابراین هر حادثه‌ای به ویژه در 7 سال اول زندگی کودکان می‌تواند پایدار شود. برهمین اساس با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت در نهایت، رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا سن 7 سالگی در مراکز پزشکی دولتی در هیئت دولت به تصویب رسید.  این طرح مایه افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که علی رغم همه مشکلات و تحریم‌ها خدمات پزشکی به کودکان تا 7 سال را در مراکز دولتی رایگان اعلام کند. 

عین اللهی گفت: این مسئله در واقع یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است و ممکن است نتایج آن در دولت فعلی دیده نشود ولی در 10 یا 20 سال آینده نتایج آن مشخص خواهد شد و کشور را از نظر سلامت بیمه می‌کند.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • لوازم یدکی رنو
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی