Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:51:49 GMT

خرید ۴۱ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۲۶۶۷

خرید ۴۱ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

ایرج صفایی, مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: تا کنون ۴۱ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد،  اظهار داشت: خرید کلزا به میزان ۴۶۷۶ تن به اتمام رسیده است.

وی افزود: تاکنون ۴۱ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است که البته خرید گندم از کشاورزان در مناطق دالاهو، هرسین و سنقر همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین ۹۶۲ تن گوجه فرنگی حمایتی نیز خریداری و به کارخانه جات استان تحویل شده است.

صفایی از خرید ۲۹۵۸ تن گندم توافقی از کشاورزان خبر داد.

وی عنوان کرد: از اول مرداد ماه صادرات محصولات کشاورزی ازسرگیری شد که  تعاون روستایی از طریق مرز قصرشیرین نسبت به صادرات بیش از ۲۵۱۷ تن انواع محصولات کشاورزی نظیر هندوانه، پیاز، خیار، لوبیا‌سبز، کاهو، لیمو و ... به عراق اقدام کرده است.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: 40تن هندوانه، 46 تن سیرخشک و ۱۱ تن گوجه فرنگی سهم استان کرمانشاه و مابقی از دیگر نقاط کشور بوده است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین برداشت چغندر قند به میزان ۱۹ هزار و 672 تن به اتمام رسیده و امسال درصدد کشت هزار تن چغندرقند پاییزه هستیم، اکنون نیز تهیه و توزیع بذور و نهاده ها در دست اقدام است.

صفایی با بیان اینکه درصدد ترویج کشت کلزا در پاییز هستیم، گفت: به منظور ارائه نحوه صحیح کشت به کشاورزان ۲۷ هکتار مزرعه نمایشی برای بذرهای کلزا و چغندر پاییزه در سطح شهرستان ها اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمانشاه تعاون روستایی هزار تن تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز یک شنبه ۹ اردیبهشت، هومن سپهوند مدیر اداره تعاون روستایی شهرستانهای شوش و کرخه گفت ؛ امسال برای رفاه حال کشاورزان پنج مرکز خرید دولتی کلزا رو تعیین کردیم تا محصول خود را به آن مراکز تحویل دهند

وی افزود؛ امسال برداشت کلزا نسبت به سال های گذشته عالی بود و بیش از ۱۸ هزار تُن برداشت کلزا از مزارع شهرستانهای شوش و کرخه داشتیم که این امر نسبت به سال های گذشته یک رکورد محسوب می شود

ایشان در ادامه گفتند؛ همانطور که قبلا گفته بودیم امسال شرکت مدلل کرمانشاه کلزای کشاورزان شهرستان های شوش و کرخه را خریداری کرد و تا به امروز ۲۰ درصد پول کشاورزان را پرداخت کرد

مدیر تعاون روستایی اظهار داشت؛ شرکت مدلل طبق قول هایی که داده قرار است طی یک ماه بعد از برداشت کلزا با تمام کشاورزان عزیز تسویه حساب کند

سپهوندگفت؛ قیمت کلزا که امسال توسط دولت تعیین شد ۳۵ هزار تومان می باشد و شرکت طبق همین قیمت پول کشاورزان را خواهد داد

وی افزود؛ از تمام کشاورزانی که با ما همکاری کردند و محصول خود را به مراکز دولتی ارائه دادند تشکر می کنیم

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900679

دیگر خبرها

  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان