Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور یک بیانیه از حمله تانک‌های این رژیم به مواضع حماس در نوار غزه خبر داد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، بامداد دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی با صدور یک بیانیه اعلام کرد که تانک‌های این رژیم دست به عملیات تهاجمی علیه مواضع حماس در نوار غزه زده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که این حمله در واکنش به بالونهای آتش زایی که گفته می‌شود به داخل خاک فلسطین اشغالی پرتاب می‌شود و همچنین تحریک شورشها از سوی «دهها فلسطینی در غزه» صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که منابع فلسطینی بامداد روز گذشته (یکشنبه) از یورش هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند. بر اساس این گزارش، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در شرق «البریج» واقع در مرکز غزه را بمباران کرد.

این در حالی است که جنگنده‌های صهیونیستی هم در ادامه همین منطقه را که متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطینی است، مورد یورش قرار دادند. این چندمین شب متوالی است که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به بهانه‌های واهی نوار غزه را مورد حمله و بمباران قرار می‌دهند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بمباران نوار غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه

از بامداد امروز تاکنون ۲۷ فلسطینی در حمله به منازلی در مرکز و جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند. بر اساس این گزارش، ۱۰ نفر از این شهدا، کودکان هستند.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز امروز جدیدترین آمار شهدا و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر در نوار غزه به شهادت رسیده اند.

طبق این گزارش، رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار مورد کشتار شد که در نتیجه آن ۳۲ نفر شهید و ۶۹ نفر نیز مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده‌های این اسرا در سرزمین‌های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می‌کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح