Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ ،مصادف با ورود اولین گروه آزادگان جنگ تحمیلی به کشور، از آزادگان شاغل در فرمانداری شهرستان شهریار تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نوراله طاهری به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن در آئین تجلیل از آزادگان شاغل در فرمانداری گفت: نظام اسلامی برای شهدا و آزادگان احترام ویژه قائل است و جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های آنها با وجود آلام فراوانی که متحمل شدند، همواره به آرمان های اسلامی پایبند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی ایران داشتند اظهار داشت: اسلام و ملت عزیز ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و آزادگان غیوری  است که در دوران دفاع مقدس با عشق به خدا و میهن برای عزت میهن و رسیدن به قلّه های فتح و ظفر، دنیا را شگفت زده کرد و با استقامت غیر قابل توصیفی، بی بدیل ترین جلوه غیرت و همت را به تصویرکشیدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزادگان سرافراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان