Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه گیلان گفت: کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ با شرکت حدود ۳۷ هزار داوطلب در ۱۱ شهرستان استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ همزمان با سراسر کشور روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه، ۲۹ مرداد تا اول شهریور، با شرکت حدود ۳۷ هزار داوطلب در ۱۱ شهرستان گیلان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با همکاری دستگاه‌های کشوری و لشکری در گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دمیرچی افزود: اقدامات لازم در زمینه بهداشتی و ایجاد فضای آرام بخش برای داوطلبان سال ۱۳۹۹ کنکور سراسری انجام شده و این آزمون حتی امکان در فضای با ارتفاع ۶ متری برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با بیان اینکه پیش بینی‌های لازم برای ضدعفونی کردن حوزه‌ها برای پیشگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا انجام شده است گفت: داوطلبان دراین زمینه نگرانی نداشته باشند و برای اطلاعات بیشتر درباره برگزاری آزمون سراسری، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه گیلان آزمون سراسری کنکور 99 کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری

 

قاسم محمدی‌نژاد، دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری استان کرمان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید باهنر کرمان، گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی فرایند برگزاری آزمون‌ها، برای تمامی داوطلبان آرزوی موفقیت کرد و افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که به تفکیک زیر است:

تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی

تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی

تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر

تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی

به گفته وی، جمع تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی ۵ گانه، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • آغاز رقابت ۲۱۰۰۰ دانش‌آموز اردبیلی در کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی