Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@05:18:29 GMT

تسلیم پپ مقابل منتقدین: در بارسا خوش‌شانس بودم!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۳۳۵۶

تسلیم پپ مقابل منتقدین: در بارسا خوش‌شانس بودم!

پپ گواردیولا می‌گوید نظر منتقدینش مبنی بر اینکه علت ناکامی او در فتح چمپیونزلیگ از زمان خداحافظی با بارسلونا نداشتن ستاره‌اهیی مثل مسی‌، ژاوی، اینیستا بوده، "کاملاً درست" است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست منچسترسیتی مقابل لیون و حذف تیم پپ گواردیولا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان او در اظهارنظری عجیب گفت نظر منتقدینش مبنی بر اینکه علت ناکامی او در فتح چمپیونزلیگ از زمان خداحافظی با بارسلونا این بوده که بازیکنانی در حد مسی، ژاوی و اینیستا را در اختیار نداشته‌، "کاملاً" درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در زمانی که پپ گواردیولا هدایت بارسای رویایی را به عهده داشت کاتالانها در سه سال هدایت او توانستند دو بار فاتح لیگ قهرمانان شوند. اما بعد از آن که پپ بارسا را ترک کرد تا ابتدا به بایرن مونیخ و سپس به منچسترسیتی برود او 9 سال است که در تکرار قهرمانی اش در این لیگ ناکام شده و حتی به فینال رقابتها راه نیافته.

 

پپ با بایرن مونیخ تنها توانسته یک بار به نیمه نهایی چمپیونزلیگ راه یابد و در چهار سالی که سرمربی منچسترسیتی بوده همیشه در مرحله یک چهارم نهایی حذف شده.

 

درحالیکه عوامل زیادی برای ناکامی گواردیولا در اروپا وجود دارد عده زیادی از منتقدین سرسخت او همیشه می‌گویند پپ بعد از بارسا دیگر نتوانسته در اروپا موفق شود چون در تیم‌های دیگر بازیکنانی مثل مسی، ژاوی و اینیستا را در اختیار نداشته. گواردیولا بعد از شکست تیمش مقابل لیون به شکلی غیرمنتظره در پاسخ به سوال یک خبرنگار این ادعا را پذیرفت و خبرساز شد.

 

 

گواردیولا بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان توسط لیون در کنفرانس خبری با سوال خبرنگاری روبرو شد که از او پرسید: " بعضی‌ها می‌گویند علت اینکه با بارسا توانستی قهرمان اروپا شوی حضور بازیکنان بزرگی مثل مسی‌، ژاوی و اینیستا بوده، نظرت در این باره چیست؟ "

 

پاسخ کوتاه پپ به این سوال همه حاضرین در سالن کنفرانس خبری را بهت زده کرد: " بله با آنها کاملاً موافقم".

 

پپ در ادامه خطاب به خبرنگاران حاضر در سالن گفت: " زمانی که در بارسا بودم بارها این را گفتم که ما به این خاطر پیروز می شویم که بازیکنان واقعاً بزرگی در اختیار دارم. ولی من در مونیخ و در سیتی هم بازیکنان بزرگی داشتم. در بارسلونا من خوش شانس بودم. ببخشید ولی با آنها موافقم".

 

 

منچستر سیتی بارسلونا پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی بارسلونا پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند

سرمربی موفق منچسترسیتی عشق و علاقه خود را به بایرن مونیخ ابراز و برای باشگاه آلمانی آرزوی موفقیت کرد.

طرفداری | پپ گواردیولا معتقد است به زودی تکلیف سرمربی بعدی بایرن مونیخ مشخص خواهد شد.

پپ گواردیولا پس از تاریخ‌سازی در بارسلونا، یک سال استراحت کرد و در تابستان 2013 راهی بایرن مونیخ، فاتح سه‌گانه و قدرتمندترین باشگاه وقت اروپا شد. با وجود عملکرد عالی در فوتبال داخلی آلمان و ثبت میانگین 2/41 امتیاز به ازای هر مسابقه (بهترین عملکرد او میان تیم‌هایی که مربی‌گری کرده)، بایرن مونیخِ پپ گواردیولا ناکامِ بزرگ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت و در سه فصل متوالی به ترتیب توسط رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از رقابت‌ها کنار رفت. موضوعی که سرمربی اسپانیایی در مصاحبه با اسکای اسپورت از واژه شکست برای توصیف آن استفاده می‌کند:

در بایرن مونیخ شکست خوردم چون نتوانستم به همراه این تیم لیگ قهرمانان اروپا را برنده شوم. البته در منچسترسیتی هم اگر ادرسون در آخرین لحظات دروازه ما را مقابل ضربه لوکاکو نجات نمی‌دادم، این‌جا هم شکست‌خورده بودم.

تعجب نمی‌کنید بایرن مونیخ هنوز مربی جدیدی پیدا نکرده‌است؟ 

این اتفاق خواهد افتاد، فقط مسئله زمان است. آن‌ها با توجه به سبک بازیشان، بازیکنانی که دارند و به طور کلی همه چیز، بهترین گزینه را انتخاب می‌کنند. گاهی سخت است اما بالاخره سرمربی موردنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن مونیخ همیشه منابع دارد و اعضای هیئت مدیره هم باهوش و کاربلد هستند. حتماً فرد مناسب را پیدا می‌کنند. این آرزوی من است، چون واقعاً این باشگاه را خیلی دوست دارم. در آن شهر احساس بسیار خوبی داشتم و دوستان زیادی آن‌جا دارم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند