Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:48:00 GMT

رحمتی از شهر خودرو کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۳۷۲۶

رحمتی از شهر خودرو کنار گذاشته شد

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد تصمیم به کنار گذاشتن مهدی رحمتی دروازه‌بان باتجربه این تیم گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و شهر خودروی مشهد، اتفاقاتی در اتوبوس تیم مشهدی رخ داد که باعث کنار گذاشتن سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اتوبوس، میان رحمتی و داود سیدعباسی از دستیاران سهراب بختیاری‌زاده صحبت‌هایی رد و بدل می‌شود که واکنش سرمربی تیم را در پی داشته است. همین مسئله باعث می‌شود سرمربی تیم شهر خودرو تصمیم به کنار گذاشتن دروازه‌بان مطرح خود بگیرد.

تیم شهر خودرو در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا عملاً دیگر شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد.

یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد در گفت‌وگو با تسنیم این خبر را تأیید کرد.

بختیاری‌زاده: 15 دقیقه بازی را از دست دادیم و تاوان آن را پس دادیم/ با چنین شرایطی بردن برای ما دشوار است

انتهای پیام/

R1015150/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو سید مهدی رحمتی بیشتر بخوانید... اصفهان| سپاهان ۲ – شهر خودرو صفر/ زنده شدن امیدهای سپاهان برای کسب سهیمه آسیایی با تکسیرا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| سپاهان ۲ – شهر خودرو صفر/ زنده شدن امیدهای سپاهان برای کسب سهیمه آسیایی با تکسیرا واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو سید مهدی رحمتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ اروپا| سویا با شکست منچستریونایتد فینالیست شد ۲ تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد ۳ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۴ فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است ۵ نخستین حضور بیرانوند در فهرست آنتورپ + عکس ۶ مدد جباری: بعد از ۳۰ سال آبروی مرا بردند/ آقای مجیدی! مشکل من چیست؟ ۷ پیروزی ۶ گله هم‌تیمی‌های صادق محرمی در گام نخست ۸ واکنش داور پارس جنوبی - فولاد به حضورش در جشن تولد! مهمترین اخبار ورزشی فنونی‌زاده: در حضور سیدجلال، بازیکنان دیگر نباید با داور صحبت کنند/ شانس پیروزی پرسپولیس در دربی ۶۰ به ۴۰ است تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد مدیرعامل مس کرمان: علم و ادب با ۲۰ درصد توان به اراک رفت اما با تمام توان مقابل ما بازی کرد/ شنیدیم به آنها پول داده بودند! دغدغه کمیته داوران برای انتخاب داور دربی مهمترین اخبار تسنیم سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ جنگ خاموش ــ ۲۱| جای خالی "صادرات گاز" در مطالبه‌گری مجلس/ آیا نمایندگان هم متوجه "جنگ خاموش" نیستند؟ معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲سال رشد بالا طبیعی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو سید مهدی رحمتی تیم شهر خودرو سید مهدی رحمتی تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی

دریافت 2 MB کد خبر 6094994

دیگر خبرها

  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • تصاویری تلخ از منطقه امام‌زاده ابراهیم گیلان پس از آتش سوزی
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مرحوم طالب‌زاده جریان‌ساز بود + فیلم