Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@02:14:13 GMT

اتفاق خاص در لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۰۲۸

اتفاق خاص در لیگ قهرمانان اروپا

ایران اکونومیست- در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری سه مربی آلمانی حضور دارند که این در ۲۷ ساله اخیر بی سابقه بوده است.

 به نقل از کیکر، تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شده است. تیم های بایرن مونیخ، لیون، پاری سن ژرمن و لایپزیگ توانستند که با شکست دادن حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب مرحله نیمه نهایی در فصل جاری حضور سه مربی آلمانی است. هانسی فلیک، توماس توخل و ناگلزمن سه مربی آلمانی هستند که موفق شدند تیم های خود را به نیمه نهایی برسانند.

طبق اعلام کیکر در ۲۷ سال اخیر این برای نخستین بار در لیگ قهرمانان اروپا است که سه مربی از یک کشور موفق می شوند که با تیم های خود به نیمه نهایی راه پیدا کنند.

آخرین باری که سه مربی از یک کشور موفق شدند که به نیمه نهایی راه پیدا کنند به فصل ۱۹۹۲-۱۹۹۳ برمی گردد.

در نیمه نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باید به مصاف لیون برود و در دیگر دیدار برگزار شده هم پاری سن ژرمن و لایپزیگ با هم رودرو می شوند.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا مرحله نیمه نهایی سه مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از دیدار دوم نیمه‌نهایی گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

آرن داوودی پس از پیروزی سخت برابر طبیعت در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی، اظهار کرد: در مرحله نیمه نهایی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و مرحله حساس و سختی است. در بازی قبل نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و خیلی بد بودیم. طبیعت تیم بسیار خوب با بازیکن خارجی بینظیر است که پیروزی برابر آن‌ها کار سختی است.

وی افزود: در فاصله کمی که داشتیم ریکاوری کردیم و اشتباهات بازی اول را تا حدودی برطرف کنیم. 

بازیکن باتجربه گاندوها تاکید کرد: هر بازی حکم فینال را دارد و ما ۵ فینال داریم. فعلا با حساب ۱ بر ۱ مساوی و تنها تمرکزمان به بازی بعدی در تهران است.

داوودی یادآور شد: طبیعت تیم بزرگ و سرسختی است. اگر خوب نبود به این جایگاه نمی‌رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ