Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:30:04 GMT

زامهران: حیف از آن پاس گل 30متری که آفساید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۴۸۱۴

زامهران: حیف از آن پاس گل 30متری که آفساید شد

مهاجم نساجی قائمشهر گفت: مقابل ذوب‌آهن یک پاس گل فوتسالی 30 متری به روح‌الله دادم که گل باقری را داور آفساید اعلام کرد و این پاس گل حیف شد.

به گزارش ورزش سه، فرزاد زامهران پس از تساوی نساجی مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی با ذوب‌آهن یک بازی ساده برای ما نبود چراکه آنها با توجه به جایگاهشان در جدول، برای یک امتیاز آمده بودند و کاملا دفاعی کار کردند و تنها چشمشان به ضربات شروع مجدد و ضد حمله‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این نوع بازی ذوب‌آهن در نیمه‌دوم باز هم به فشرده شدن بیشتر آنها در لاک دفاعی اضافه کرد و همین موضوع باعث شد تا عملا فضایی برای بازیسازی به هافبک‌های ما داده نشود. ما ابتدا نمی‌خواستیم مثل 8 هفته قبل بازنده زمین باشیم و بعد از آن دنبال برد بودیم چون توان بردن ذوب‌آهن را داشتیم اما در نهایت توانستیم یک امتیاز بازی را بگیریم.
زامهران به بازی هفته آخر تیمش برابر شهرخودرو خراسان اشاره کرد و گفت: من سه فصل در پدیده بازی کرده‌ام و بعد از دو سال است که به مشهد برمی‌گردم. فکر می‌کنم شهرخودرو به دلیل از دست رفتن سهمیه آسیایی انگیزه‌اش طبیعتا کمتر شده اما باز هم برای برد به میدان خواهد آمد اما ما هم برای حسن ختام کار خود بی‌برنامه نیستیم. خوشحالم که دوباره به مشهد برمی‌گردم و امیدوارم بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم.


مهاجم مشهدی نساجی با اشاره به از دست رفتن سهمیه آسیا برای شهرخودرو، همچنین تصریح کرد: به عنوان یک مشهدی و بازیکنی که روزی برای این تیم بازی کرده‌ام واقعا ناراحت شدم و دلم سوخت چون آنها می‌توانستند دوباره سهمیه بگیرند. شهرخودرو در این یکی دو سال کار بزرگی کرده است. زمانی که ما در پدیده بودیم به دلیل مشکلات و کمبودها همیشه یک جای کار برای رسیدن به نقص پیدا می‌کرد و مشخصا بعد از رفتن پهلوان، اوضاع پدیده اصلا جالب نبود. اینکه شهرخودرو آسیایی نشد جای ناراحتی دارد ولی جای خوشحالی این است که دیگر نماینده مشهد وسط جدول نیست و تا آخرین روز در کورس مدعیان سهمیه بود.


وی در خصوص عملکرد مثبت خود در نساجی پس از دوران کرونا نیز خاطرنشان کرد: بعد از کرونا یک گل سه امتیازی و یک پاس گل دادم و همه بازی‌ها را هم بازی کردم. فکر می‌کنم در نیم‌فصل اول مصدومیت و اتفاقاتی که دلیلش فنی نبود باعث شد تا بازی نکنم اما در دوران تمرینات کرونا توانستم خودم را به کادر جدید نشان بدهم و خدا را شکر می‌کنم که مردم خوب مازندران و کادر فنی تیم از من راضی هستند.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ذوب آهن پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)

به گزارش ورزش سه، پس از درگذشت هوادار تراکتور در بازی ذوب‌آهن، این بار هم حال یکی از طرفداران این تیم روی سکو بد شد و نیاز پزشکی پیدا کرد.

در حالی که بازی در جریان بود، هواداران تراکتور به سرعت از آمبولانس خواستند تا به کمک او بیاید و این هوادار را یکی دیگر از تماشاگران روی شانه خود به پایین استادیوم منتقل کرد.

البته جزئیات بیشتری از وضعیت او در دسترس نیست اما به نظر خطر اولیه رفع شده است.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!