Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه‌های پنجمین جشنواره دانشگاهی قرآنی «طهورا» که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود، این کارگاه روز سه شنبه ۲۸ مردادماه جاری ساعت ۱۶ برپا خواهد شد.

بر این اساس، در کارگاه آموزش داستان نویسی یادشده افزون بر اعطا گواهی نامه و ارائه نکات و آئین نامه داوری در بخش ادبی جشنواره طهورا، به داستان‌های منتخب جایزه اهدا می‌شود و داستان‌های برگزیده در نشریات دانشجویی امکان نشر پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه که توسط کانون قرآن و عترت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود به شماره تماس واتس آپ ۰۹۱۷۴۹۳۲۱۸۱ مشخصات خود را اعم نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی ارسال کنند.

بیژن کیا نویسنده کتاب «پرواز ناتمام» و برگزیده جایزه ادبی رسول آفتاب مدرس کارگاه سیر تا پیاز داستان نویسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه‌های جنبی جشنواره طهورا، کارگاه هنری توسط مجید رستگار استاد انجمن خوشنویسان ایران چهارشنبه ۲۹ مردادماه جاری ساعت ۱۱ صبح در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5000350

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کارگاه آموزشی داستان نویسی دانشگاه شیراز ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 شیراز بوشهر ماه محرم شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد