Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا از روابط عمومی شهرداری آمل، این شرکت سابقه فعالیت ۱۵ ساله در تولید و راه‌اندازی کارخانه‌های زباله‌سوز و تبدیل زباله به انرژی در شهرهای نوشهر، ساری و کهریزک را دارد. پیشنهادها و طرح‌های قابل اجرا از سوی نماینده شرکت چینی در جلسه‌ای با حضور ابراهیم‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر آمل، هاشمی شهردار آمل، مقدس معاون خدمات شهری، موتمنی معاون معماری و شهرسازی و للهی رئیس سازمان پسماند مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز به کار اولین نیروگاه زباله‌سوز شمال کشور بهره‌برداری از نیروگاه زباله‌سوز نوشهر در انتظار مسئولان دولت ۲۳ میلیارد تومان برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز نوشهر پرداخت کرد

سیدحمید هاشمی از انتخاب پیمانکار احداث خط پردازش زباله شهرستان آمل خبر داد و گفت: احداث خط پردازش زباله با اعتبارات دولتی راه‌اندازی خواهد شد. این طرح ملی در چند فاز انجام خواهد شد، هم‌اکنون با پیگیری‌های انجام شده ۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی به این پروژه اختصاص یافت که با انتخاب پیمانکار در فاز نخست خرید تجهیزات انجام می‌شود.

شهردار آمل افزود: راه‌اندازی خط پردازش زباله با هدف کم‌حجم‌سازی و جداسازی زباله خشک از تر اجرایی می‌شود، تکمیل خط پردازش زباله با ظرفیت پردازش ۲۵۰ تن زباله در روز، حداقل به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 541143 برچسب‌ها استان مازندران زباله ایران و چین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران زباله ایران و چین خط پردازش زباله راه اندازی زباله سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرپرست معاونت تعمیرات شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: واحد ۳ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای و ارتقاء آمادگی برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان از مدار خارج شد.

قلعه سری افزود: این واحد در آستانه آغاز پیک مصرف، بر اساس برنامه زمانبندی به مدت ۱۷ روز در روند عملیات تعمیرات میاندوره‌ای قرار می‌گیرد.

وی گفت: در طول تعمیرات این واحد علاوه بر فعالیت‌های معمول در تعمیرات میاندوره ای، تعمیرات اساسی اف دی فن‌ها (فن تامین کننده هوای بویلر) ۱ و ۲ و تعمیرات اساسی، اصلاح و ماشین کاری نشیمنگاه پمپ آب دریای شماره یک نیز انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم