Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی برگزار شد که دانش آموزان مهابادی توانستند ۲ رتبه برتر این مسابقات در مرحله کشوری را به خود اختصاص دهند.

او اضافه کرد: دانش آموزان اوین سخنور از دبیرستان نمونه دولتی زنده یاد هاشم سهیلی در رشته نقد فیلم و سروش فتحی از دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی مهاباد در رشته تک نوازی دف، دو دانش آموز برگزیده کشوری در این دوره از رقابت‌ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی خاطر نشان کرد: این مسابقات در مدارس با هدف کشف و شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و به ویژه تربیت هنری و زیبایی‌شناختی دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد مسابقات فرهنگی و هنری را لازمه شناخت استعداد‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان دانست و بیان داشت: در مجموع در مرحله شهرستان ۸۶۵۸ نفر شرکت کننده داشتیم که پس از داوری ۱۷۲ نفر منتخب شهرستان بودند که از میان آن‌ها ۸۶ نفر برتر به مسابقات استانی راه یافتند ودر مرحله استانی نیز ۱۳ نفر رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات را از آن دانش آموزان شهرستان شد و درپایان دونفر از دانش آموزان برتر مذکور منتخب مرحله کشوری این دوره از مسابقات شدند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مسابقات کشوری فرهنگی هنری مسابقات دانش آموزی فرهنگی و هنری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر

فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در بین کودکان و نوجوانان روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس رونق بسیاری دارد و به جهت اهمیت در مسجد این روستا دوره‌های آموزشی قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان روستای الیف خبر داد و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در قم + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟