Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:58:28 GMT

توزیع ۱۸۰ کیسه برنج در میان مددجویان بهزیستی لامرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۵۳۸۰

توزیع ۱۸۰ کیسه برنج در میان مددجویان بهزیستی لامرد

معصومه کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از پیوستن خیرین لامردی به پویش «ایران همدل» خبر داد و گفت: همزمان با اجرای این طرح، ۱۸۰ کیسه برنج به ارزش ۲۳۴ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی لامرد اهدا شد.

وی تصریح کرد: خیرین و گروه‌های جهادی در جریان تأمین اعتبار و توزیع، همکاری صمیمانه ای داشتند که از زحمات همه آنان تشکر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با دعوت از خیرین لامردی برای استمرار پویش ایران همدل افزود: این پویش با شعار «از هم دیگر گره گشایی کنیم» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

کاظم زاده گفت: نذورات هیأت‌های مذهبی و کمک‌های خیرین عزیز برای تهیه بسته‌های معیشتی، تهیه لوازم التحریر، تأمین لوازم بهداشتی، درمانی و… هزینه خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی لامرد با بیان اینکه طرح ملی ایران همدل با تأکیدات مقام معظم رهبری اجرایی شده، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تأثیر مضاعف آن بر وضعیت معیشتی خانواده‌های تحت پوشش، بیش از پیش نیازمند مشارکت خیرین در قالب این پویش ملی هستیم و تمامی مراکز بهزیستی در سطح شهرستان آماده دریافت نذورات، خیرات و کمک‌های مردمی هستند.

کد خبر 5000949

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی فارس برنج لامرد ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 شیراز بوشهر ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی به کشاورزان شالیکار استان خبر داد و گفت:برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

افراسیابی گفت: کود‌ها از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه به کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان