Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشکده هنر دانشگاه سوره با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، نمایشگاه مجازی با عنوان «یادواره عاشورا»، ویژه دانشجویان برگزار می‌کند.

دانشجویان می‌توانند آثار هنری خود را در زمینه نقاشی، پوستر و تصویرسازی، تایپوگرافی و خط‌نقاشی، عکاسی، صنایع‌دستی، انیمیشن، فیلم کوتاه و مستند تا تاریخ ۵ شهریورماه ۹۹ به گروه‌های آموزشی دانشکده هنر ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است که آثار ارسالی، طی ماه محرم در فضای مجازی بارگذاری خواهد شد.

ضمنا به برگزیدگان آثار هنری جایزه و به تمامی شرکت‌کنندگان، گواهی اعطا می‌شود. 

کد خبر 5000950 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه سوره محرم 99 دانشجویان ویروس کرونا سازمان سنجش کنکور 99 آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پروتکل های بهداشتی تعویق کنکور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز شهادت علی اکبر شیرودی، سیصد و پنجاه و ششمین شب خاطره همراه با خاطره گویی هم رزمان این شهید در آسمان غرب با حضور خانواده شهید شیرودی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

روایت خلبانان هوانیروز ارتش در اولین روزهای دفاع مقدس و اکران فیلم «آسمان غرب» از جمله برنامه‌های شب خاطره مذکور است.

شب خاطره مورد اشاره امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۳۰: ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6088429 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی