Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:21:09 GMT

رقابت بیش از ۱۶۰۰ داوطلب صومعه سرایی در کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۵۷۶۳

رقابت بیش از ۱۶۰۰ داوطلب صومعه سرایی در کنکور سراسری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بالو ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی با مسئولان و عوامل اجرایی حوزه‌های کنکور سراسری ۹۹ در صومعه سرا، اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال هزار و ۶۰۶ داوطلب صومعه سرایی با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای رقابت این تعداد داوطلب ۱۹ حوزه امتحانی در شهرستان صومعه سرا پیش بینی شده است، افزود: این داوطلبان در چهار روز از ۲۹ مرداد ماه تا یکم شهریور با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالو با اشاره به اینکه این داوطلبان در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با هم به رقابت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۱۳۹ نفر در گروه آزمایشی ریاضی، ۶۰۶ نفر انسانی، ۵۴۳ نفر تجربی، ۱۰۴ نفر در هنر و ۲۱۴ نفر در نیز در گروه آزمایشی زبان شرکت کرده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه با توجه به شرایط جامعه و شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تأمین سلامت و امنیت داوطلبان در حوزه‌های امتحانی صومعه سرا پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به رعایت فاصله اجتماعی در چیدمان صندلی حوزه‌های انتخابی، افزود: استفاده از ماسک توسط داوطلبان الزامی است.

کد خبر 5000973

منبع: مهر

کلیدواژه: کنکور 99 ویروس کرونا صومعه سرا ویروس کرونا روز خبرنگار محرم 99 شیراز بوشهر ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: این آزمون از امروز به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.


رضا علی نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.


او با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.


نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسۀ آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.


دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند