Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ علی محمد غریبی  افزود: حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در برنامه ابتکاری و به جهت ملاحظات بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کوید۱۹ و در راستای پایبندی و رعایت هشدارهای ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته دولت امسال که بسیاری از برنامه های مردمی وزرا و مسئولان اجرایی کشور نیز تحت تاثیر شیوع و مقابله با این ویروس منحوس قرار گرفته، در صدد است تا حضور و پاسخگویی مسئولان وزارت نیرو به مردم را در بستر فضای مجازی و بصورت آنلاین اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود؛ بر همین اساس وزیر محترم نیرو راس ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۵ شهریورماه در شبکه ویدئویی آپارات حضور یافته و بصورت زنده به سئوالات ارسالی از طرف مردم پاسخ خواهد داد.
علی محمد غریبی افزود؛ در همین راستا و با توجه به تلاشهای همیشگی وزیر و مجموعه وزارت نیرو جهت ارتباط تنگاتنگ با مردم، لذا از هم استانی های عزیز دعوت می شود جهت شرکت در فراخوان ارسال پرسش از وزیر نیرو و ملاقات مجازی با ایشان، سئوالات و مسائل خود را با موضوع آب و برق تا یکم شهریور ماه در قالب فایل ویدئویی یک دقیقه ای از طریق لینک pr.moe.gov.ir به روابط عمومی وزارت نیرو ارسال نمایند .
وی یادآور شد؛ مجموعه همکاران تلاشگرمان در حوزه روابط عمومی و ارتباط مردمی وزارت نیرو و شرکتهای مادر تخصصی و صنعت آب و برق در سراسر کشور، تمام تلاش و همت خود را در تمامی برهه ها بکار بسته و می بندند تا ارتباط و خدمات رسانی به مردم را بیش از پیش سرلوحه برنامه های خویش قرار داده و نسبت به مرتفع نمودن مشکلات مردم از طریق چنین برنامه هایی اقدام نمایند.

48

کد خبر 1422686

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد روابط عمومی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع