Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: شیوع ویروس کرونا فرصت طلایی برای پرداخت به ورزش‌های همگانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی در نشسست کمیسیون فرهنگی و تربیت بدنی ورزش کشور اظهار داشت:‌ ‌پویش ملی آماده باش منجر به فعالیت حداکثری ظرفیت های هیات های استانی، انجمن ها و کمیته های ملی در تولید محتوای ورزشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی با اشاره به روند افزایشی برنامه های پویش آماده باش در بستر فضای مجازی، یادآور شد:‌ هیات های استانی، انجمن ها و کمیته های تحت پوشش فدراسیون روزانه بیش از 300 برنامه مجازی ورزشی را در پویش آماده باش طبق زمان بندی مشخص ارائه می کنند. شیوع ویروس کووید 19 فرصتی طلایی برای پرداختن به ورزش های همگانی است. 

در این نشست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، راستینه نماینده عضو کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، رضا شجیع سرپرست نائب رئیسی فدراسیون ورزش های همگانی، کمال پیامبری رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح و جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد