Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز به بررسی اتفاقاتی که در روز 27 مرداد ماه در سال های گذشته روی داد می پردازیم. 

تقویم طرفداری برای امروز به سراغ روز بیست و هفتم مرداد در سال های 80 تا 92 رفت تا مهم ترین اخبار این روز را طی این سیزده سال دوره کند. 

کریم باقری برای ادامه معالجات به آلمان می رود

قرار است کریم باقری ملی پوش فوتبال کشورمان برای ادامه معالجات ، هفته آینده به آلمان عزیمت کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن روز پنجشنبه در بیمارستان میلاد تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت که به گفته مسوولان فدراسیون فوتبال و پزشکان معالج ، وی حداقل باید یکماه به استراحت بپردازد. باقری احتمالا هفته آینده به هامبورگ عزیمت می کند تا زیرنظر پزشکان آلمانی ، تحت معالجه قرار گیرد . ملی پوش با سابقه کشورمان ، تا پایان دیدارهای رفت در چارچوب مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2002 نخواهد توانست تیم ایران را همراهی کند. وی به تازگی از سوی میروسلاو بلازوویچ بعنوان مدافع آخر ببازی گرفته شد که در این پست ، موفق نشان داد. (27 مرداد 1380)

جلال طالبی از سرمربیگری تیم ملی سوریه استعفا داد

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی فرانسه که در سال اخیر در تیم ملی سوریه به عنوان سرمربی مشغول به کار بود در نهایت امروز توانست رضایت فدراسیون فوتبال سوریه را راضی به قبول استعفا کند.

جلال طالبی که در 10 ماه اخیر در تیم ملی سوریه حضور داشت به دلایل خانوادگی و شخصی از سمت خود استعفا داد و علیرغم مخالفت فدراسیون فوتبال این کشور تمایلی به ادامه کار در این تیم نداشت. استعفای او در حالی اتفاق افتاد که تنها 10 روز تا آغاز بازی های غرب آسیا باقی مانده است. (27 مرداد 1381)

"بلاتر" و "بن همام" به تهران می آیند

فدراسیون فوتبال روز دوشنبه اعلام کرد: "سپ بلاتر" رییس فدراسیون بین المللی فوتبال " فیفا" و " محمد بن همام " رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران سفر می کنند. آنها ساعت یک بامــداد روز چهارم شهریور ماه سال جــاری وارد تهران می شوند.

غلامحسین زمان آبادی مشاور عالی امور رسانه ای و سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره گفت: روسای فیفا و کنفدراسیون آسیا به دعوت "محمد دادکان" رییس فدراسیون فوتبال کشورمان به ایران سفر می کنند. وی افزود: این دو مسوول در تهران ملاقات هایی با مسوولان ورزشی و سیاسی کشورمان پیرامون گسترش فوتبال خواهند داشت. (27 مرداد 1382)

"امیررضا خادم" رییس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی شد

"امیررضاخادم" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در نخستین نشست هیات رییسه فراکسیون ورزش به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شد. دراین جلسه همچنین "احمد ناطق نوری" و "محمد رضا تابش" به عنوان نواب رییس اول و دوم، "حسین هاشمی" به عنوان سخنگو، "خوش چهره"، "ایرج ندیمی"، "حسین مظفر"، "میرمحمدی" "عباسی" و "فاطمه رهبر" به ترتیب به عنوان رییس کمیته ورزش قهرمانی، ارتباطات و هماهنگی، ورزش همگانی، طرح و برنامه، ایثارگران و جانبازان و کمیته بانوان انتخاب شدند. در نشست امروز فراکسیون ورزش اساسنامه فراکسیون نیز تصویب شد. (27 مرداد 1383)

وضع سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال کره جنوبی متزلزل شد

شکست تیم ملی فوتبال کره جنوبی مقابل عربستان آن هم در سئول وضع " جو بونفرر " مربی هلندی تیم کره جنوبی را متزلزل کرد. تیم کره جنوبی چهارشنبه شب در مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان در گروه الف آسیا با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم عربستان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از سئول ، رسانه های گروهی کره جنوبی روز پنجشنبه بونفرر را مورد حملات خود قرار دارند . نتایج ضعیف تیم کره جنوبی در رقابت های فوتبال شرق آسیا نیز سبب تشدید این حملات شده است. به نوشته رسانه های گروهی کره جنوبی این امکان وجود دارد که مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور ، مربی جدیدی را برای رهبری تیم ملی فوتبال این کشور برای حضور قدرتمند در رقابت های فوتبال جام جهانی 2006 آلمان استخدام کنند. (27 مرداد 1384)

یوونتوس در فرجام خواهی خود برای بازگشت به سری آ ناکام شد

یوونتوس ایتالیا در تلاش خود برای متقاعد ساختن مقامات فدراسیون به برگرداندن تصمیم خود در مورد سقوط این تیم به سری بی لیگ دسته دوم ایتالیا ناکام ماند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم ، مقامات یوونتوس یکی از چند باشگاه مجازات شده به دلیل مشارکت در تبانی در فوتبال با سران فدراسیون فوتبال در پایتخت این کشور ملاقات کردند . رسوایی تبانی کمی پیش از جام جهانی آلمان کشور ایتالیا را تکان داد . با این حال ، فرجام خواهی تازه یوونتوس هیچ نتیجه ای نداشت و در یک بیانیه این باشگاه تورین گفته شده است که اکنون مقامات این باشگاه در تاریخ 21 اوت یک جلسه داخلی برگزار خواهند کرد تا در مورد سمت گیری آتی باشگاه تصمیم گیری شود . یوونتوس در دور اول جام حذفی ایتالیا در شهر باری با تیم دسته سومی مارتینا روبرو خواهد شد . این دیدار نخستین بازی رقابتی برای " دیدیه دشامپ " سرمربی جدید یوونتوس نیز محسوب می شود .  (27 مرداد 1385)

شهامت ناصر حجازی ستودنی بود

تیم استقلال تهران جمعه شب در آغاز هفتمین دوره رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم استقلال اهواز گذشت. در همین رابطه مدیر رسانه ای استقلال گفت : معمولا بازی های هفته نخست به علت تغییر و تحولات در تیم ها، نتایج غیر قابل پیش بینی بدست می آید. تیم استقلال نیز همان طور که پیش از این عنوان شد در فصل نقل و انتقالات 14 بازیکن اصلی خود را از دست داد و همین تعدادبازیکن جدید را به خدمت گرفت اما توانست در نخستین دیدار خود با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

وی افزود : با این حال استقلال در بازی نخست خود در لیگ برتر نمایشی قابل قبول داشت. در بازی مقابل استقلال اهواز گرچه در نیمه نخست حریف در پاره ای از دقایق چهره برتر میدان بود اما در نیمه دوم این تیم استقلال بود که با ارائه بازی برتر پیروزی را از آن خود کرد. ساعدی درایت کادر فنی استقلال را عامل برتری این تیم در بازی مقابل استقلال خواند و افزود : شهامت حجازی در میدان دادن به جوانان مثال زدنی بود. او و دستیارانش با تعویض های خود نشان دادند که شناخت کافی از نیروهای خود دارند و می توانند روش بازی تیم مقابل را به خوبی پیش بینی کنند. (27 مرداد 1386)

روته مولر: آماده ام تا به عنوان مشاور با تیم ملی ایران همکاری کنم

اریش روته مولر مدرس بین المللی فوتبال گفت: علاقمند است تا به عنوان مشاور سرمربی با تیم ملی فوتبال ایران در اینده همکاری کند. وی که روز گذشته خبر رسانه های ایران مبنی بر مربیگری در تیم ملی را تکذیب کرده بود، افزود: درکلاسهایی که در تهران داشته با علی دایی در رابطه با حضور به عنوان مشاور در تیم ملی صحبت کرده است .
مولر روز یکشنبه به خبرگزاری د پ ا آلمان گفت : در این باره تاکنون فقط با علی دایی صحبت کرده و گفت وگویی با فدراسیون فوتبال نداشته است . او درباره قرارداد خود با فدراسیون فوتبال آلمان گفت : قصد دارم تا قرارداد خود را در سال اینده طوری تنظیم کنم که بتوانم پست های دیگری مثل مشاوره در تیم ملی ایران را بپذیرم . در طول حضور  در ایران مربیان این کشور همکاری عالی با من داشتند و من توانایی انان را بسیار بالا دیدم.
او با تقدیر از میهمان نوازی ایرانیان گفت : ایران و ژاپن قوی ترین تیم های آسیا هستند و ایران شانس صعود به جام جهانی 2010 را دارد.
مولر از احتمال سفر به ایران در روزهای آتی خبر داد و گفت: شاید این سفر تااخر ماه میلادی جاری انجام شد. (27 مرداد 1387)

تمایل یک باشگاه ویتنامی برای جذب 2 بازیکن رئال مادرید!!!

تیم تی.اند.تی هانوی ویتنام پیشنهاد جذب نیستلروی و گوتی را به باشگاه رئال مادرید اسپانیا ارائه کرد. به گزارش روز سه شنبه روزنامه آ.اس، قهرمان لیک ویتنام تلاش های جدیدی را برای جذب بازیکنان صاحب نام فوتبال اروپا آغاز کرده است به طوریکه این باشگاه قصد دارد دو بازیکن باتجربه رئال مادرید را به خدمت گیرد. بر اساس گزارش روزنامه آ.اس، باشگاه های ویتنام در سال های اخیر با جذب ستاره های بزرک جهان درصدد مطرح کردن خود هستند. دنیلسون ستاره سابق باشگاه رئال بتیس اسپانیا و بازیکن تیم ملی برزیل ژوئن امسال به تیم ژی مان های فونک ویتنام پیوست و در نخستین بازی خود برای این تیم گلزنی کرد. اما این بازیکن تنها پس از سه هفته تیم ویتنامی را ترک و به کشورش بازگشت.

دو کوانک هین رییس باشگاه هانوی اعلام کرده است که مصرانه درصد جذب این دو زوج رئال مادریدی است. وی خاطر نشان کرد: باشگاه هانوی برنامه هایی را برای استخدام دکو ستاره پرتغالی تیم چلسی انگلیس دارد که در آینده این بازیکن را به خدمت گیرد. این روزها اخبار متعددی در مورد تلاش سران باشگاه رئال مادرید برای فروش گوتی 32 ساله و نیستلروی 33 ساله به گوش می رسد، چرا که با پیوستن ستاره هایی همچون کریم بنزما، کاکا و کریستانو رونالدو دیگر نیازی به این بازیکنان نیست. (27 مرداد 1388)

بزرگواري: علی كريمي را پس از عذرخواهي، ببخشيد

حجت‌الاسلام سيدعلي بزرگواري، نماينده مردم كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي امروز (چهارشنبه) در اخطار قانون اساسي با استناد به اصل 8 قانون اساسي مبتني بر دعوت به امر به معروف و نهي از منكر كه وظيفه همگاني است، اظهار داشت: از آنجايي كه انقلاب اسلامي به تعبير بنيانگذار آن، انقلاب ارزش‌هاست، جا دارد از مديران ارزشي و پايبند به مسائل شرعي كه قاطعانه با مسائل ضد ارزشي و منكرات در محيط كار خود برخورد مي‌كنند، تقدير و تشكر به عمل آيد.

وي افزود: لذا كمال تقدير و تشكر را از سردار آجورلو داريم كه با حرمت‌شكنان ماه مبارك رمضان برخورد قاطعانه داشت. متأسفانه يكي ديگر از ورزشكاران نيز ادعا كرده كه روزه خواران يك نفر نبوده‌اند؛ بلكه چندين نفر بوده‌اند. بزرگواري عنوان كرد: با توجه به رأفت اسلامي از اين مدير ارزشي درخواست مي‌كنيم تا از اين فوتباليست حرفه‌اي كشورمان، پس از اعلام پشيماني از سزاي خود گذشت كند تا به تيم مورد علاقه‌اش بازگردد.  (27 مرداد 1389)

دهمين سوپرجام بارسا و يازدهمين قهرماني گوارديولا

تيم فوتبال بارسلونا با شكست 3 بر 2 رئال‌مادريد هم دهمين سوپرجام اسپانيا را به موزه نيوكمپ منتقل كرد و هم گوارديولا را به ركورد كرايف رساند. تيم فوتبال بارسلونا با غلبه بر رئال مادريد براي دهمين بار فاتح سوپرجام اسپانيا شد و اين در حالي است كه رئال مادريد در اين جدول با همان هشت جام قبلي بالاي سر دپورتيوولاكرونيا با 3 سوپرجام ايستاد. دهمين سوپرجام بارسلونا با يازدهمين قهرماني بارسلونا با مربيگري گوارديولا نيز همراه بود و پپ از اين نظر با ركورد رويايي يوهان كرايف برابري كرد. اين در حالي است كه كرايف در 8 سال به اين 11 قهرماني در جام‌هاي مختلف رسيد؛ اما گوارديولا در 4 سال مربيگري خود به چنين ركورد با ارزشي دست يافته و امسال نيز فرصت دارد اين رقم را افزايش دهد. (27 مرداد 1390)

ژوزه نام بازیکنان بزرگ را از لیست پرسپولیس خط زد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی عجیب نام بازیکنان بزرگ این تیم را از لیست اصلی برای دیدار مقابل داماش خط زد. تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر روز یکشنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف داماش گیلان می‌رود.

از همین‌رو پس از تمرین امروز ژوزه در اقدامی عجیب نام مهدوی‌کیا، بنگر، معدنچی، نوری، کاظمیان، علی عسگر و عابدزاده را از لیست پرسپولیس خط زد. ژوزه نام بازیکنان جوانی مانند قدمی، سیف‌اللهی و بازیکن جدید این تیم به نام نقی‌زاده را در لیست پرسپولیس قرار داد. وی دستور داد 19 بازیکن برای دیدار مقابل داماش فردا صبح عازم رشت شوند.

ژوزه در تمرینات چند روز گذشته قرمز‌پوشان به بازیکنان قول داده بود بهترین بازیکنان جوان تمرینات 12 روز گذشته را در بازی‌های اصلی به میدان خواهد فرستاد. (27 مرداد 1391)

پورحیدری و رحمتی به دنبال اجاره خانه برای دروازه‌بان استقلال

مدیرفنی و دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز تمرین امروز به دنبال تهیه مکانی برای دروازه‌بان دوم این تیم بودند. منصور پورحیدری و مهدی رحمتی قبل از شروع تمرین امروز به دلیل مشکلات مسکن سید حسین حسینی دروازه بان دوم این تیم در تماس های مکرر به دنبال تهیه مکانی با اجاره مناسب برای این بازیکن بودند.

ظاهرا در پی تماس های این دو نفر مکانی برای این بازیکن پیدا شد و قرار شد بعد از تمرین امروز سید حسین حسینی به آنجا نقل مکان کند. پیش از این امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده بود که دو بازیکن این تیم به دلیل پرداخت نشدن پول هتل با مشکل مسکن روبرو هستند. (27 مرداد 1392)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال تیم استقلال تمرین امروز رئال مادرید دروازه بان تیم ملی کره جنوبی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد