Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام جودری ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: جمعیت زیادی از جوانان مستعد ایران در سازمان‌های متعدد کیک بوکسینگ فعالیت دارند که به دلایل مختلف طی این چند سال به رشته‌های دیگر رزمی از جمله موی تای روی آورده اند.

وی ادامه داد: جایگاه اصلی این رشته فدراسیون انجمن‌ها ورزشهای رزمی است. من نزدیک به هشت سال مربی و سرمربی تیم ملی این رشته بودم که عناوین معتبری در آسیا و جهان نیز کسب کردیم، همه رزمی کاران این رشته سالهاست که در این فدراسیون فعالیت می‌کنند و متأسفانه برخوردهایی که از سوی واکو شاهد بودند این وحدت را تحت شعاع قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودری با اشاره به تحرکات اخیر در کیک بوکسینگ اظهار داشت: محمد قاسم منوچهری رئیس انجمن کیک بوکسینگ کشور با سال‌ها تجربه در دو حوزه ملی و بین المللی این رشته را در شورای المپیک آسیا ثبت کرد، نخستین رئیس فدراسیون آسیایی این رشته که در سالهای ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ جایگاه ایران را به اوج رساند و تنها کسی است که در حال حاضر می‌تواند به خوبی کیک بوکسینگ ایران را هدایت و به روزهای اوج و پرافتخار برساند. از سال ۱۳۷۷ که این رشته به صورت مستقل در فدراسیون ورزشهای رزمی وقت کار خود را آغاز کرد، تاکنون شاهد موفقیت‌های زیادی در این رشته بودیم. در واقع کیک بوکسینگ مظلوم واقع شده که امیدواریم وزارت ورزش برای پایان دادن به این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

سرمربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ افزود: متأسفانه بحث واکو شخصی شده و اهالی این رشته خیلی امیدوارند که با انجمن جدیدی که فعالیت خود را آغاز کرده، مشکلات آنها حل شده بتوانند بدون دغدغه در رشته مورد علاقه خود کار کنند.

وی در پایان گفت: کیک بوکسینگ پتانسیل بالایی در ایران دارد. همین تیم ملی موی تای را بررسی کنید تا ببینید چند قهرمان از کیک بوکسینگ در آن عضویت دارند که اغلب موفق به کسب عناوین معتبر در میادین بین المللی شده اند و این موضوع می‌طلبد که با همت همه ارگان‌های مربوطه، مشکل این رشته حل شود.

کد خبر 5000452

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش رزمی کیک بوکسینگ فدراسیون ورزشهای رزمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران فوتسال امیر قلعه نویی مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کیک بوکسینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد