Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:06:57 GMT

اولین روز سعید خطیب زاده به عنوان سخنگوی وزارت خارجه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۷۰۲۲

اولین روز سعید خطیب زاده به عنوان سخنگوی وزارت خارجه

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی جدید وزارت امور خارجه کشورمان طی توئیتی شروع اولین روز کاری خود را خبر داد و اظهار داشت که برای او و همکارانش، «افتخار بی همتایی است که با همراهی اصحاب رسانه،اندیشه و خرد، صدای رسای سیاست خارجی و حافظ منافع عالیه مردم سرافراز ایران باشیم.» - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده در صحفه توئیتر خود نوشت: «مفتخرم که از امروز به عنوان دوازدهمین سخنگو و سومین رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه جمهوری اسلامی آغاز به کار نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من و همکارانم افتخار بی همتایی است که با همراهی اصحاب رسانه،اندیشه و خرد، صدای رسای سیاست خارجی و حافظ منافع عالیه مردم سرافراز ایران باشیم.»

وی در توئیتی دیگر  از محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه قدردانی و برای سید عباس موسوی سخنگوی پیشین وزارت خارجه موفقیت آروز کرد که به سفیر ایران در باکو انتخاب شده است.

سخنگوی وزارت خارجه اتهامات بی اساس پامپئو علیه ایران را رد کردسعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه شدسخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,90,95/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۲ امارات کاردار ایران را احضار کرد‎ ۳ بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد ۴ زمان استفاده همگانی از واکسن روسی علیه کرونا مشخص شد ۵ ثبت مجوز ساخت اولین واکسن ویروس کرونا در چین ۶ سناتور روس: آمریکا دوباره خود را در شورای امنیت در انزوای تحقیرآمیز یافت ۷ آسمان کابوس صهیونیست‌ها؛ ثبت ۱۷ مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی درپی پرتاب بالن‌های آتش‌زا ۸ عربستان|افشای درخواست بن‌سلمان از آمریکا به عنوان پیش شرط عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مهمترین اخبار بین الملل چرا امارات عادی سازی رسمی روابط با رژیم اسرائیل را آغاز کرد؟۲- زیرساخت‌هایی که پنهانی ایجاد شد گزارش: اتحادیه عرب؛ یک ماجرا دو برخورد بولتون در وال استریت ژورنال: مکانیزم ماشه ارزش ریسک کردن ندارد مأموریت بن زاید برای نجات اقتصاد رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است تشکیلات خودگردان فلسطین: ادعاهای نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی وزارت وزارت خارجه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

 به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز، سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا به دلیل مخالفت خود با سیاست واشنگتن در رابطه با جنگ غزه، استعفا کرد.

وب سایت این وزارتخانه نشان داد که هاله گریت همچنین معاون مرکز رسانه منطقه‌ای دبی بود و تقریباً دو دهه پیش به عنوان افسر سیاسی و حقوق بشر به وزارت امور خارجه پیوست.

او در وب‌سایت شبکه‌های اجتماعی لینکدین نوشت: من پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در مخالفت با سیاست غزه آمریکا، در آوریل ۲۰۲۴ استعفا کردم. 

یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه که در نشست مطبوعاتی روز پنجشنبه درباره این استعفا گفت این وزارتخانه کانال‌هایی برای نیروی کار خود دارد تا در صورت مخالفت با سیاست‌های دولت، نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

پیش از این نیز سه مسئول آمریکایی در اعتراض به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه استعفا کرده بودند.

نزدیک به یک ماه قبل، آنل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت امور خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش پل، مقام وزارت امور خارجه در ماه اکتبر استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا که فلسطینی-آمریکایی است، در ماه ژانویه از سمت خود کناره گیری کرده بود.

آمریکا در بحبوحه حمله مداوم اسرائیل به غزه که ده‌ها هزار شهید برجای گذاشته و سبب ایجاد یک بحران انسانی شده است، در سطح بین المللی و گروه‌های حقوق بشری به دلیل حمایت از اسرائیل مورد انتقاد شدید قرار گرفته است.

گزارش‌هایی از نشانه‌هایی از مخالفت در دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، با ادامه افزایش تلفات در جنگ وجود دارد.

در ماه نوامبر، بیش از هزار مقام در آژانس توسعه بین المللی آمریکا بخشی از وزارت امور خارجه، نامه سرگشاده‌ای را امضا کردند که در آن خواستار آتش بس فوری شدند. اسنادی که از سیاست دولت انتقاد می‌کنند نیز به کانال مخالف داخلی وزارت امور خارجه ارسال شده است.

این جنگ همچنین باعث بحث شدید و تظاهرات ضد جنگ در سراسر آمریکا، مهمترین متحد اسرائیل شده است.

دیگر خبرها

  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی