Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،ساخت واحد‌های مددجویی در شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان آذربایجان شرقی با مشارکت ۷۵ درصدی بهزیستی و ۲۵ درصدی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد و قرار است در مدت حداکثر یک سال به مددجویان تحویل داده شود.

سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا در مراسم کلنگ زنی یکی از این واحد‌های مسکونی در روستای سهلان تبریز با تاکید بر اینکه مجموعه سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم برای خدمات رسانی به آحاد مردم همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: شیرینی این خدمات زمانی بیشتر می‌شود که محرومان و قشر مستضعف جامعه از آن برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خرم، شان و جایگاه واقعی هر مسئول را در نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: خدمت به جامعه معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهاد‌های حمایتی جزو وظایف و رسالت‌های اصلی سپاه و بسیج است.

او سرعت، کیفیت و غیرانتفاعی بودن را از ویژگی‌های مهم و بارز طرح‌های در حال اجرای سپاه و بسیج سازندگی برشمرد.

صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه بین این اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه واحد‌های مسکونی فوق برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و نیز زنان سرپرست خانوار ساخته و منابع مالی آن توسط بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می‌شود.

مرحله نخست احداث مسکن مددجویان بهزیستی علاوه بر آذربایجان شرقی در استان‌های آذربایجان غربی، کرمان و فارس به تعداد ۳۰۰ واحد در قالب ۹۰۰ واحد زمین واگذارشده، از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان