Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی واکنش تندی را به بیانیه باشگاه فولاد خوزستان نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به این موضوع که باشگاه فولاد با حربه شانتاژ خبری کارش به سرانجام نمی‌رسد، اظهار داشت: آنها فکر می‌کنند چون  خاص و متفاوت عمل می‌کنند همه دشمن‌شان هستند و این فقط تراوشات ذهنی دوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اتفاقات داوری دیدار با فولاد گفت: متأسفانه برخی به دنبال به‌هم زدن آرامش داوران در هفته‌های پایانی هستند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. در صحنه‌ای که فولادی‌ها مدعی هستند مدافع ما روی بازیکن حریف خطا کرده و داور پنالتی مسلم را برای آنها نگرفته است، دقیقاً یک صحنه قبل‌تر بازیکن فولاد بدون توپ بازیکن ما را زد و در همان صحنه داور باید به بازیکن حریف اخطار می‌داد، نیمکت ما و فولاد به سمت داور چهارم اعتراض کردیم که اعتراضات سرپرست فولاد باعث به‌هم خوردن تمرکز داور بازی شد.

وی افزود: ما هم به قضاوت آقای خورشیدی به خاطر خطاهایی که پشت محوطه گرفته می‌شد و مثل همان صحنه برای ما خطا نمی‌گرفت اعتراض داشتیم، اما نه اینکه دائماً علیه داور چهارم و داور بازی هجمه درست کنیم. باید این نکته را هم بگویم که نکونام و هاشمی‌نسب در این اتفاقات کمترین نقش را داشتند و بقیه اعضای نیمکت فولاد دائماً در حال اعتراض بودند، درست نیست که در هفته‌های پایانی این هجمه سنگین علیه داوری شکل بگیرد.

پورموسوی: کارشناسان گفتند داور باید 3 پنالتی برای ما مقابل ماشین‌سازی می‌گرفت، کدام هدیه؟/ هفته آینده آرامش به فوتبال برمی‌گردد

 

خطیب همچنین درباره ماجرای جشن تولد اشکان خورشیدی در هتل جم گفت: این موضوع هیچ ربطی به باشگاه پارس جنوبی نداشته و مدیریت هتل جم با هماهنگی ناظر بازی یک کیک برای خورشیدی تهیه کرده بودند و تا جایی که اطلاع دارم این مسئله در حضور عوامل باشگاه فولاد صورت پذیرفته و چیزی نبوده است که بخواهند پنهان کنند، چراکه فولاد هم در همان هتل اسکان داشته است.

خطیب با ابراز نگرانی از این جوسازی‌های افزود: در ماجرای پرونده بازی تعویقی مقابل استقلال، در روز روشن علیه ما حکم دادند و با اینکه می‌توانستیم بازی نکنیم به احترام فوتبال پاک در میدان حاضر شدیم. در حالی که ماجرای بازی با استقلال سبب شد با مصدومیت و محرومیتی که نصیب بازیکنان خط دفاعی ما شد سه امتیاز دیدار با شاهین هم از دست بدهیم، اما تهمت و افترا نزدیم. ما بخاطر بی تدبیری سازمان لیگ و استیناف الان استرس سقوط را داریم، وگرنه جایگاه پارس جنوبی جم با تمام مشکلاتی که داشته و داریم اینجای جدول نیست و دغدغه سقوط نداشتیم. حالا هم همه فوتبال ایران بدانند که به هیچ‌کس در این فوتبال نه تنها بدهکار نیستیم، بلکه جفاهایی را که به باشگاه و هواداران‌مان شده است را در سینه حبس کرده‌ایم، اما به وقتش حرف‌مان را خواهیم زد.

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فولاد خوزستان پارس جنوبی‌ جم بیشتر بخوانید... فریسات: کسی تصور نمی‌کرد فولاد در حد کسب سهمیه باشد/ کار تیم نکونام مقابل تراکتور سخت است باشگاه فولاد خوزستان: اطمینان داریم عده‌ای نمی‌خواهند سهمیه بگیریم پورموسوی: چاره‌ای جز دفاع و قناعت به کسب یک امتیاز نداشتیم/ امیدوارم هفته آینده برای پارس جنوبی و مردم جم خوب باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فریسات: کسی تصور نمی‌کرد فولاد در حد کسب سهمیه باشد/ کار تیم نکونام مقابل تراکتور سخت است باشگاه فولاد خوزستان: اطمینان داریم عده‌ای نمی‌خواهند سهمیه بگیریم پورموسوی: چاره‌ای جز دفاع و قناعت به کسب یک امتیاز نداشتیم/ امیدوارم هفته آینده برای پارس جنوبی و مردم جم خوب باشد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فولاد خوزستان پارس جنوبی‌ جم پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۲ تمجید: در صورت تمایل استقلال به تیمداری، با پرسپولیس هم مذاکره خواهیم کرد/ با پول یک بازیکن فوتبال می‌توان در تکواندو تیمداری کرد ۳ رحمتی از شهر خودرو کنار گذاشته شد ۴ بارسلونا در آستانه عقد قراردادی ۲ ساله با کومان ۵ کاوه رضایی: برای قلی‌زاده دادن چنین پاس گلی خیلی آسان است ۶ واکنش داور پارس جنوبی - فولاد به حضورش در جشن تولد! ۷ اختلاف مالی فاحش سمپدوریا و ترابزون‌اسپور برای انتقال مجید حسینی ۸ سولسشایر: اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم به راحتی پیروز می‌شدیم/ نیاز به تقویت ترکیب‌مان داریم مهمترین اخبار ورزشی همدانی: تصمیم مجیدی برای اخراج دانشگر و باقری شجاعانه بود/ اگر بازیکن‌سالاری باشد، باید فاتحه استقلال را بخوانند پاشازاده: نشان دادم زمانی که هیچ امیدی نیست، می‌توانم تیم را بالا بیاورم/ نمی‌خواهم بازی با استقلال را شخصی کنم فدراسیون فوتبال: فیفا درباره ویلموتس رأیی به ما واصل نکرده است کرمانی‌مقدم: بازگرداندن بازی ۲ بر صفر باخته با ۱۰ بازیکن رضایت‌بخش بود/ ششدانگ حواس بازیکنان پرسپولیس به دربی است مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است تشکیلات خودگردان فلسطین: ادعاهای نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان پارس جنوبی جم فوتبال فولاد خوزستان پارس جنوبی جم فولاد خوزستان باشگاه فولاد پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورد و اگر عرضه ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی خارج از خانه فولاد مقابل آلومینیوم اظهار داشت: مقابل تیمی بازی کردیم که هفته‌های گذشته با نشاط و شاداب بازی کرد و نمونه بارز عملکردش مقابل پرسپولیس بود که دو بار عقب افتاد، اما پیروز شد. ما می‌دانستیم از بازی امروز چه می‌خواهیم. بازی پراسترس و پرتنش برای ما بود، اما بسیار مسلط بودیم و شایسته بازی کردیم. تمام نقاط قوت آلومینیوم را پوشش دادیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم. حتی در شروع نیمه دوم هم می‌توانستیم گلزنی کنیم، اما تمرکز تیم به‌هم خورد و گل خوردیم. می‌خواستیم نبازیم و برنده هم باشیم، اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: ما جلوی دوربین به یک شکل دیگر حرف می‌زنیم و بازی‌مان یک‌جور دیگر در می‌آید. این بسیار حساس و به نوعی حق‌خوری است و ظلم به فوتبال. از کمیته اخلاق و انضباطی و فدراسیون فوتبال انتظار داریم که بیایند و بازی‌ها را رصد کنند. اینکه خودمان را به آن راه بزنیم و هر اتفاقی بیفتد، آن سر قضیه است که هم شما، هم من و تمام فوتبالیست‌ها و آدم‌ها می‌دانند. جلوی دوربین و میکروفون‌ها یک حرف دیگر می‌زنیم و پشت آن، کارهای دیگری انجام می‌دهیم. لطفاً جمع کنید و نگذارید حق کسی خورده شود؛ هم در قهرمانی و هم سقوط تیم و در همه لیگ‌ها.

ویسی راجع به اینکه اطراف تیم فولاد حواشی وجود دارد، گفت: ما نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد. اینکه برای استقلال خوزستان، صنعت نفت و فولاد حاشیه درست می‌کنند، این ظلم است. بچه علی پروین فوتبالیست شد، اما او را به دلیل اینکه فرزند پروین است، خراب کردند. بچه ناصر حجازی هم فوتبالیست شد، اما او را نیز به همین دلیل له کردند. بچه افشاریان داور است، می‌گویند داور است. خب چه کاره باید شود؟ شغل پدرش بوده است.

وی تصریح کرد: می‌گویند فرزند فلان سردار در فولاد است. من نه سیاسی‌ام و نه کاری به این مسائل دارم. خب بچه سردار است و از 5 سالگی در تیم‌های مختلف فولاد بوده و حالا به بزرگسالان رسیده است. آن زمان پدرش سرباز بود، از کجا می‌دانست که پدرش سردار می‌شود؟ من نه از کسی طرفداری می‌کنم و نه می‌خواهم حق کسی ضایع شود، ولی تیم را به حاشیه نبریم. مگر او گناه کرده که پدرش سردار است؟ پسر من هم می‌خواست فوتبالیست شود، اما آنقدر گفتند که ویسی برای پسرش پارتی بازی می‌کند که حالا بیکار در خوزستان می‌گردد. برای چه باید این حرف‌ها را بزنیم؟ برای چه حاشیه درست می‌کنید؟ حالا فرزند سردار باید بمیرد؟ اگر رئیس دانشگاه می‌شد، می‌گفتند بچه سردار بوده است. اگر دکتر می‌شد، باز هم همین را می‌گفتند. اینها زشت است و خوب نیست.

وی در پایان گفت: می‌گفتند تاج اصفهانی است و می‌خواهند سپاهان قهرمان شود. پس قهرمانی سپاهان کجاست؟ هشت سال است که حق سپاهان خورده شده. خودمان را به آن راه نزنیم. همه می‌دانند که در تیم‌ها چه کار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد