Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:40:49 GMT

بقاع متبرک تامین کننده اقلام بهداشتی مدافعان سلامت خوزستان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۸۱۵۳

بقاع متبرک تامین کننده اقلام بهداشتی مدافعان سلامت خوزستان است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: بقاع متبرک برای مقابله به کرونا به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده و با ۲۴۵ چرخ خیاطی بیش از ۴۸۰ هزار ماسک تولید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام فائز فائزی در نشست خبری با اصحاب رسانه در حرم علی بن مهزیار اهوازی اظهار داشت: برای توسعه فرهنگ دینی در مناطق روستایی بیش از 80 مبلغ دینی از سوی اوقاف به مناطق مختلف اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اوقاف در این مناطق به کمک مبلغان 15 هزار بسته معیشتی، 10 هزار پرس غذا، 4 هزار بسته بهداشتی، 10 هزار ماسک، 100 کیسه آرد توزیع کرد.

کمک‌های مومنانه اوقاف سیستان و بلوچستان در دوران کرونایی به روایت تصویراوقاف سیستان و بلوچستان 2700 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردبرگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان اصفهان؛ سازمان اوقاف به دنبال شیوه‌های نوین استعدادیابی قرآنی است

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: بقاع متبرک برای مقابله به کرونا به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده و با 245 چرخ خیاطی بیش از 480 هزار ماسک تولید شد.

وی افزود: برای مقابله با ویروس کرونا، همچنین 153 هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده،  13 هزار و 500 بسته معیشتی توزیع شد. در این اقدام فرهنگی بیش از 630 خادم حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11 بیشتر بخوانید... تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در بولیوی به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسید گیلان| برپایی «روضه‌های خانگی» فرصتی ویژه برای احیای مکتب حسینی در ایام کروناست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در بولیوی به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسید گیلان| برپایی «روضه‌های خانگی» فرصتی ویژه برای احیای مکتب حسینی در ایام کروناست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۲ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۳ دستگیری لیدر آشوبگران در همدان / متهم اراذل و اوباش را ‌برای ایجاد ناامنی سازماندهی می‌کرد ۴ بازداشت ۲۳ اخلالگر ارز در شیراز / متهمان گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی داشتند ۵ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۶ ارادت بی‌پایان «اهل تسنن» ‌به سالار شهیدان /‌ روایت‌‌ علمای اهل تسنن ‌از ‌اشک بر مصایب امام حسین(ع) و ‌برپایی مراسم روضه ‌+ فیلم ۷ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۸ سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اردبیل/از افتتاح مسکن محرومین تا بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند گزارش| چرا پایگاه سوم شکاری به نام «شهید نوژه» نام‌گذاری شد؟ / ناگفته‌هایی از «کودتای نقاب» ‌ آیت‌الله علم‌الهدی: «نهضت مواسات» التهابات ناشی از گرانی‌ها را کاهش داد مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ سید حسن نصرالله امشب سخنرانی می‌کند واعظی: نوسان اخیر بورس عادی است/ سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است تشکیلات خودگردان فلسطین: ادعاهای نتانیاهو درباره صلح مقابل صلح، خیالی بیش نیست عراق| بسته شدن ورودی‌های استان کربلا تا روز ۱۳ محرم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران