Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قاسم روح الله زاده اندواری به مدیریت گروه آُسیا و اقیانوسیه اداره کل خبر و تفسیر در معاونت برون مرزی صداوسیما منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عباس محمد نژاد، مدیرکل خبر و تفسیر و رئیس خبرگزاری بین المللی و تصویری ایران پرس،  قاسم روح الله زاده اندواری را به سمت مدیریت گروه آُسیا و اقیانوسیه در اداره کل خبر و تفسیر معاونت برون مرزی رسانه ملی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

در حکم انتصاب وی، محمدنژاد ضمن اشاره به اهمیت کشورهای حوزه آُسیای میانه و قفقاز و دیگر کشورهای آُسیایی در راهبرد کلان جمهوری اسلامی و اشتراکات بسیار زیاد فرهنگی و همچنین وجود زمینه های گسترش همکاری های اقتصادی، خواستار  تلاش در جهت ارتقای سطح تحلیل های سیاسی با برقراری ارتباط مناسب با اندیشکده های حوزه تخصصی و استفاده از نویسندگان دانشگاهی شده است.

قابل ذکر است روح الله زاده اندواری، با مدرک دکتری جامعه شناسی با گرایش اقتصاد و توسعه، پیش از این سردبیر ارشد و مسئول کمیته شرق آسیا در معاونت سیاسی بوده و در زمینه سیاست گذاری خبری و حوزه خبرنگاران خارج از کشور نیز فعالیت کرده  است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاونت برون مرزی صداوسیما خبر و تفسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما