Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:09:34 GMT

طرح حمایت از فرزندان آسمانی در استان بوشهر اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۸۹۸۸

طرح حمایت از فرزندان آسمانی در استان بوشهر اجرا شد

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری گفت: پتروشیمی نوری چندین سال است که دانش آموزان یتیم ممتاز جامعه پیرامونی خود را زیر پوشش قرار می‌دهد.

سید حسین موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شرکت پتروشیمی نوری در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود،  به صورت داوطلبانه با اجرای طرح حمایت از فرزندان آسمانی، در سومین سال متوالی، ۱۴۵ نفر دانش آموز یتیم ممتاز (شامل ۶۲ پسر و ۸۳ دختر) از شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر را با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال زیر پوشش خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت‌های صورت گرفته برای فرزندان آسمانی (ایتام ممتاز) در این طرح، شامل ۶ حوزه پاداش تحصیلی و افتخارآفرینی، برگزاری آئین تجلیل، اهدای بسته‌های لوازم التحریر، برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های تقویتی، خرید لباس مناسب، مشاوره تحصیلی و راهکارهای زندگی سالم است که در سال جاری برخی از این موارد با توجه به وضعیت کنونی بیماری کرونا، به صورت متناسب با شرایط پیشگیرانه انجام شده است.

موسوی افزود: این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی ( ره) استان بوشهر  به صورت سالانه و با هدف توانمندسازی ، تقویت انگیزه ، افزایش روحیه خودباوری و ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و دانشجویان ممتاز و افتخارآفرین یتیم تحت پوشش کمیته امداد منطقه برگزار می‌شود.

 گفتنی است در این طرح دانش آموزان و دانشجویان یتیم ممتاز جامعه پیرامونی شرکت، طی یک فرآیند مدون به صورت سالانه توسط روابط عمومی پتروشیمی نوری با همیاری واحدهای مددجوی ادارات کمیته امداد شهرستان های مربوطه شناسایی ، پایش و نگهداشت می شوند.

 اجرای این طرح علاوه بر برکات معنوی، قدمی موثر در راستای تقویت بنیه علمی و همچنین شادابی و پویایی فرزندان یتیم منطقه به شمار می‌آید.

پتروشیمی نوری به عنوان سازمانی پیشرو و فعّال در حوزه ی مسئولیت اجتماعی، همواره رسیدگی به جوامع محلی خود را  بسیار ارزشمند دانسته و در این راستا طرح ها و پروژه‌های متعددی را با همکاری نهادهای فعال در حوزه مسئولیت اجتماعی بخصوص از طریق شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس، برنامه ریزی و اجرا کرده است.

مشارکت در طرح‌های کمک های مومنانه برای قشر کم بضاعت جامعه و خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های استان بوشهر در شرایط کنونی، از تازه ترین این اقدامات است.

برچسب‌ها بوشهر پتروشیمی کنگان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر پتروشیمی کنگان دانش آموزان بوشهر پتروشیمی کنگان دانش آموزان پتروشیمی نوری دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید