Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:13:45 GMT

انهدام باند سارقان منزل با ۴۸ فقره سرقت در البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۹۹۹۰۶

انهدام باند سارقان منزل با ۴۸ فقره سرقت در البرز

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان سابقه دار که اقدام به ۴۸ فقره سرقت به ارزش بیش از ۹۶ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در مناطق بالا و مرفه نشین شهرستان های کرج و فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند سارقان در گروه های سه و چهار نفره در ساعت‌های ابتدایی شب منازل خالی را شناسایی کرده و با شیوه توپی زنی وارد خانه شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا، وجه نقد و ارز می‌کردند.

سردار محمدیان با بیان این که همه متهمان از سارقان سابقه دار بوده و هیچ گونه ردپایی از خود در محل های سرقت به جا نمی‌گذاشتند، اظهار داشت: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و پس از انجام چندین ماه اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی ۱۲ نفر از سارقان دخیل در سرقت ها شدند که همه آنها با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در شهرستان‌های فردیس و ملارد استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: سارقان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند اما در مواجهه با مستندات موجود، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۸ فقره سرقت از منازل شهروندان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که همه مال باختگان این پرونده شناسایی شده اند، تصریح کرد: ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته است ۹۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با رعایت نکات پیشگیری از سرقت و تجهیز منازل و خودروهایشان به لوازم بازدارنده، یاری گر پلیس در کاهش سرقت باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرمانده انتظامی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۹۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد

سرهنگ رضا قندی در در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابرات در شهرستان جاجرم رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و در بازرسی از مخفیگاه نامبردگان اموالی نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم در پایان با بیان اینکه در بازجویی‌های صورت گرفته از متهمین به ۲ فقره سرقت منزل اعتراف نمودند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی گردید، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6098892

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان