Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:55:08 GMT

فولاد و سپاهان به تساوی رضایت دادند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۰۲۱۳

فولاد و سپاهان به تساوی رضایت دادند

تیم‌های والیبال فولاد سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان عصر امروز در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ۹۹ آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان که خود را برای حضور شایسته در لیگ برتر والیبال آماده می‌کنند، عصر امروز دوشنبه در سالن فدراسیون والیبال و در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند.

این دو تیم در چهار ست با هم به رقابت پرداختند که هر یک در دو ست به برتری دست یافتند. تیم سپاهان در ست‌های اول و سوم با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۰ پیروز میدان بود و تیم فولاد سیرجان نیز در ست‌های دوم و چهارم با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ توانست حریف اصفهانی خود را مغلوب کند.

علیرضا قریب و وحید مهرپور به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه دوستانه را بر عهده داشتند.

گفتنی است روز چهارشنبه این دو تیم در دومین دیدار تدارکاتی خود، بار دیگر در سالن فدراسیون والیبال با هم به رقابت می‌پردازند.

تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته نخست لیگ برتر به ترتیب به مصاف خاتم اردکان و راه‌یاب ملل مریوان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروانی تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص گزارش دادستان عمومی و انقلاب سیرجان علیه افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از دستورات بعد از بازی دو تیم گل گهر سیرجان و پرسپولیس در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، با توجه به محتویات و اوراق پرونده و توجه به دفاعیات به عمل آمده، تخلفی احزار نشده و به استناد ماده ۹۵ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ مجمع فدراسیون فوتبال، رای بر برائت صادر می‌شود.

رای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروانی تبرئه شد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد