Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت خرما در جنوب کرمان

قیمت خرما در جنوب کرمان زیر قیمت می خرند

نبود گاز در روستای چم شاهی جزءمناطق محروم کرمانشاه

نبود گاز در روستا موجب شده تا خانم ها برای تهیه غذای خانواده آتش درست کنند به استانداری کرمانشاه این موضوع را در جریان گذاشتیم اما هیچ گونه پیگیری نشده است.

پیگیری

سلام خسته نباشید ببخشید می خواستم از مسئولان مربوطه سوال کنید شماره تلفن که ثبت شده برای سهام عدالت می شه تغییر داد که شماره تلفن خودم نیست با این وجود نمی شه سهام و فروخت ونه در بازار بورس می شه خرید و فروش کرد با تشکر و خسته نباشید

معطل ماندن فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد سنندج به خاطر نبود پشتیبانی سیستم سیدا

ما دانشجویان ترم اخر دانشگاه ازاد سنندج هستیم وفارغ التحصیل شده ایم دانشگاه دوماه بعد از اتمام امتحانات نمرات مارو ثبت نمی کنه و مدرک موقت فارغ التحصیلی به ما بده وهربار به دانشگاه مراجعه می کنیم در کمال ناباوری پاسخگوی هیچ کس نیستند

ماهمگی آزمون ارشد و استخدامی دادیم و به مدرکمون احتیاج داریم،تاکی باید صبر کنیم؟ چرامسئولان دانشگاه باآینده مابازی می کنند؟

شما را به خدا رسیدگی کنید

ودیعه مسکن

سلام  جالبه که کسانی که مسکن مهر ثبت نام کرده اند بعد از 8 سال اجاره نشینی و دربه دری چون برگ ج قرمز شده و معلوم نیست که کی خانه های مسکن مهر را تحویل دهند هم از اینجا مونده و ... لطفا مطرح  نمایید ممنونم

سهام عدالت

با سلام و خدا قوت خدمت همه زحمت کشان باشگاه خبرنگاران جوان.لطفا پیگیری کنید که چرا مسئولین سهام عدالت برای کسانی که 30درصد اول را فروختند والان می خواهند 30درصد دوم را بفروشند راهی درست نمی کنند که مردم به صورت غیرحضوری سهامشون را بفروشند؟

اعتراض به جواب ودیعه مسکن

سلام ما مستاجرهستیم وتاحالا هیچ وام مسکنی دریافت نکردیم ولی با درخواست ودیعه مسکن

 ما موافقت نشده وفرم ج قرمز شده ما باید چیکار کنیم

قیمت آهن

چرا قیمت آهن و گرانی آن را پیگیری نمی کنید ؟

پلاک رنو ساندرو استپ وی

با سلام

مختصر می گم .سال 96 رنو ساندرو استپ وی ثبت نام کردم تا مرداد 97 تحویل بدهند اردیبهشت 99 دعوتنامه دادند الان می گویند چون یورو 4 هست پلاک نمی شه.

آیا پژو پارس - پراید - ساینا - آریسان - وانواع دیگر همه یورو 5 هستند الا ساندرو ؟ ؟؟؟؟

عدم پاسخ گویی کارگزاری ها

سلام. من سهم دارایکم خریدم ولی بعد یک ماهه هنوز توی پرتفویم نیومده همه کاراشو هم انجام دادم هم احراز هویت و هم ثبت نام مفید

الان به همین خاطر امکان فروشش هم نیست. به کی باید مراجعه کنیم

 پیگیری وام کمک ودیعه مسکن

سلام اقا ما اسممون در امد و همه کارشو انجام دادیم الان بانک ملی می ریم میگه چیزی به ما ابلاغ نشده لطفا پیگیری

پیگیری کارت های سوخت المثنی

سلام وقت تون بخیر .بنده از اردیبهشت امسال درخواست کارت سوخت المثنا دادم هنوز نرفته برای چاپ.خواهشا پیگیری کنید.

نامناسب بودن آب شرب

بیشترازیک ساله که آب شرب دراستان گیلان شهرستان لاهیجان روستای شیرجوپشت خیلی نامناسب وغیر قابل شرب می باشد.لطفا پخش کنید تابه دست مسئولین برسه.باتشکرازباشگاه خبرنگاران

پروژه اقدام ملی فاقدین مسکن فرهنگیان

باسلام خواهشمنداست اجرای تفاهم نامه وزارت شهرسازی و آموزش پرورش را پیگیری فرمایید

تحت عنوان اقدام ملی فرهنگیان فاقدین مسکن حدودا ۱۰ ماه پیش ثبت نام کردیم و بلاتکلیف هستیم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران جوان ودیعه مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • مزارع چند کشاورز در ۳ روستای پاکدشت در پی سیلاب آسیب دید
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد