Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام در گردهمایی عاشوراییان در آستانه محرم گفت: نباید به بهانه محرم سلامت مردم به خطر بیافتد و در محرم امسال شور حسینی را باید با شعور حسینی توامان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله نور کریمی تبار شامگاه دوشنبه در گردهمایی عاشوراییان ایلام اظهار داشت:نباید به بهانه محرم سلامت مردم به خطر بیافتد و در محرم امسال شور حسینی را باید باشعور حسینی توأمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: برخی می‌گویند باید مراسمت معمول محرم با شور بیشتر برگزار شود و اگر کرونا هم بگیریم فدای امام حسین این درست نیست.این حرف‌ها یا از روی ناآگاهی است یا تکرار گفتمان دیکته شده از سوی دشمنان اهل‌بیت است.

وی افزود: شک نکنید هرجا که بوی تندروی در این‌گونه رفتارهای مذهبی به مشام رسید یا از روی ناآگاهی است و یا اینکه دست تفرقه و نفاق‌افکنی دشمنان اهل‌بیت در کار است.
امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص مراسمت محرم امسال تأکیدات ویژه‌ای داشته‌اند که حجت را بر همه تمام کرده است.

بیانیه جامعه روحانیت مبارز درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام محرمشفافیت باید در تمامی شئون رعایت شود/نمایندگان نباید موارد محرمانه برای مردم داشته باشند200 مرکز روباز آماده برگزاری هیئت‌های مردمی در ماه محرم است

وی گفت: رهبر انقلاب برگزاری مراسمت را منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا دانسته‌اند و ما هم از این دستور تبعیت خواهیم کرد.باید از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای و فضاهای باز و مناسب برای اجرای این مراسمت با اولویت دادن به حفظ سلامت مردم استفاده شود.

خطیب جمعه ایلام ترفند دشمنان انقلاب اسلامی را یادآور و افزود: دشمنان ملت ایران و اهل‌بیت در کمین هستند که از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به اعتقادات مردم استفاده کرده و ما نباید به آن‌ها اجازه داده و بهانه‌ای برای تخریب به دستشان بدهیم.

وی تصریح کرد: شور حسینی باید باشعور حسینی توأمان باشد و اگر شعور حسینی حاکم باشد حتی برگزار نشدن مطلق مراسمت محرم نیز نمی‌تواند حب حسین و عشق حسین را از دل شیعیان بیرون کند.

امام‌جمعه ایلام، سلامت مردم برای همه ارکان نظام در کشور و استان‌ها در اولویت دانست و گفت: به هیچ قیمتی حاضر نیستیم سلامت مردم را به خطر انداخته و فشار کاری مضاعفی را بر کادر درمان به‌عنوان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا تحمیل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: نماز جمعه به‌عنوان نماد وحدت مسلمانان به خاطر سلامت مردم تعطیل شد.مراسم معنوی حج که در حد اعلای مراسمت مذهبی مسلمانان قرار دارد تعطیل شد و با تعداد محدودی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.این نشان می‌دهد که اسلام به‌سلامت مسلمانان و همه بشریت اهمیت ویژه‌ای داده است.به همین دلیل باید مراسمت محرم با حفظ چهارچوب و قواعد مصوب ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم برگزار گردد.

انتهای پیام/180/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه شهرکرد: سخنرانی و روضه اولویت مجالس محرم باشد "فضای بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت" گزینه‌های خوب برای برگزاری مراسمهای عزاداری محرم امسال بوستان‌ها، فضای باز مقابل مساجد و حیاط مدارس بهترین مکان برگزاری عزاداری‌های محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه شهرکرد: سخنرانی و روضه اولویت مجالس محرم باشد "فضای بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت" گزینه‌های خوب برای برگزاری مراسمهای عزاداری محرم امسال بوستان‌ها، فضای باز مقابل مساجد و حیاط مدارس بهترین مکان برگزاری عزاداری‌های محرم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۳ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۴ توسعه مهندسی در بهشت گمشده ایران/ ایجاد ‌‌یک بندر بزرگ اقیانوسی جدید در سواحل مکران‌ ۵ برپایی مجالس عزاداری بدون همکاری هیئات و دستگاه‌ها ممکن نیست / دسته‌روی و ایستگاه صلواتی ممنوع ۶ ‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند ۷ آمار بستری‌شدگان و فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر کاهش یافت ۸ آیت‌الله مکارم شیرازی: ‌عزاداری ماه محرم با رعایت شروط ابلاغی ‌مانعی ندارد/ حضور مبتلایان به کرونا در مراسم مسئولیت شرعی دارد مهمترین اخبار استانها سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ واکنش جامعه مدرسین به ‌عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / امارات باید هزینه این خوش‌رقصی ‌را بپردازد‌ وعده نوبخت برای رفع مشکلات خبرنگاران/ اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان دولت/ ‌توسعه روابط ‌ایران و آذربایجان ‌‌+ فیلم ‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدند مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! روحانی: کرونا بی‌اعتباری رسانه‌های بیگانه را روشن کرد مصاحبه| ناتالی توچی: رای شورای امنیت شکستی ویرانگر برای دیپلماسی دولت ترامپ بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه ایلام سلامت مردم محرم امسال بوستان ها شور حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری فرهیختگان در غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهرهای استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.

----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است