Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امشب جلسه ستاد شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی با موضوع عزاداری ماه محرم با حضور حجت الاسلام علی اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل، غلامرضا گنجی فرماندار شهرستان زابل، حجت‌الاسلام جامعی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل و سایر اعضای ستاد در فرمانداری ویژه شهرستان زابل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه حجت‌الاسلام کیخا، امام جمعه شهرستان زابل اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «برای شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) حرارت و گرمایی در دل‌های مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی‌شود.».

وی افزود: مجالس امام حسین (ع) اکسیر اعظم برای تهذیب نفس و صعود الی الله است از همین رو ان شاء الله امسال بیش از هر سال دیگر تأثیر محرم در جهان متبلور می‌شود.

امام جمعه شهرستان زابل با اشاره به اینکه در ایام کرونا ایران اسلامی در رعایت بهداشت و دستورالعمل‌ها در جهان خوش درخشید، گفت: مکتب ما مکتبی عقلانی است و جنبه عقلانیت نظام اسلامی هم برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) است.

وی با تاکید بر اینکه مراسمات ماه محرم باید طبق نظر ستاد مبارزه با کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری مراسمات در فضای باز مانند گلزار شهدا به رعایت هرچه بهتر موارد بهداشتی کمک می‌کند.

کد خبر 5001353

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم شهرستان زابل سیستان و بلوچستان پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز بوشهر ماه محرم آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد عید غدیر خم گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی شهرستان زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است