Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:43:30 GMT

رسمی؛ کیکه ستین از بارسلونا اخراج شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۰۸۴۰

رسمی؛ کیکه ستین از بارسلونا اخراج شد

با تایید باشگاه بارسلونا کیکه ستین پس از تنها 8 ماه، از پست سرمربیگری آبی اناری ها اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا جمعه شب به بدترین شکل ممکن برابر بایرن تحقیر شد و با شکست 8-2 از لیگ قهرمانان کنار رفت. بارسا در 4 سال گذشته همواره با ثبت شکست هایی سنگین از لیگ قهرمانان حذف شده و باخت به بایرن در واقع ته ماجرا برای بلوگرانا بود و این تیم به آخر خط رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از سنگین ترین شکست تاریخ بارسلونا در لیگ قهرمانان دیگر راهی برای نجات کیکه ستین نبود. او که ژانویه گذشته جانشین ارنستو والورده شد، نتوانست به وعده های خود عمل کند و نه تنها تیم با او پیشرفتی نداشت که به بدترین شکل ممکن نیز در لیگ قهرمانان حذف شد. پس از ناکامی در لالیگا بارسلونا در لیگ قهرمانان هم 8-2 به بایرن باخت تا زلزله ای در این باشگاه اتفاق بیفتد.

 

ستین همین هشت ماه پیش بود که جانشین ارنستو والورده شد و با وجود اینکه یک سال دیگر قرارداد داشت در نهایت امروز و پس از جلسه هیئت مدیره بارسلونا رسما از سمتش برکنار شد.

 

 

 

 

ستین در 25 بازی روی نیمکت بارسلونا نشست که حاصل کار کسب 16 پیروزی، چهار تساوی و پنج باخت بود و بارسا با او متوسط 2.08 امتیاز از هر بازی گرفت. ماموریت او فتح لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان بود که در همه آنها ناکام ماند.


در مورد جانشینان او در بارسا حرف و حدیث زیاد است و از رونالد کومان به عنوان جدی ترین گزینه سرمربیگری بارسا نام برده می شود.

بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین لیگ قهرمانان کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏

به گزارش "ورزش سه"، اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، قراردادی ‏مشهوری که بارسا از آن به‌عنوان قرارداد غیررسمی با لئو مسی یاد ‏می‌کند، یکی از مشهورترین قراردادهای حرفه‌ای تاریخ فوتبال است. ‏

قراردادی که در سال 2000 در حالی با مسی امضا شد که متن قرارداد ‏روی یک برگ دستمال کاغذی نوشته و امضا شده بود. ‏

با وجود درخواست‌های متعدد، بارسلونا تاکنون نپذیرفته که این قرارداد ‏در موزه باشگاه به نمایش گذاشته شود. قرارداد مشهور در حال ‏حاضر در اختیار هوراسیو گاگیولی است که در آن زمان مدیریت ‏برنامه‌های مسی را بر عهده داشت. او تصمیم گرفته قرارداد موسوم ‏به "قرارداد دستمال کاغذی" را در یک حراجی به فروش بگذارد و گفته ‏می‌شود قرارداد مسی به راحتی به مبلغی در حدود 700 هزار دلار ‏فروخته خواهد شد. ‏

حراجی بونامز در لندن قرارداد دستمال کاغذی را در فهرست ‏فروش‌های آینده خود گذشته و رقم اولیه را 300 هزار دلار اعلام کرده ‏است. پیشنهادها برای خرید این آیتم تا دو هفته دیگر ادامه داشته و ‏در نهایت اولین قرارداد اسطوره بارسا به گران‌ترین پیشنهاد فروخته ‏خواهد شد. ‏

مسی در سیزده سالگی به بارسا رفت و تست داد. با اینکه باشگاه ‏کاتالان از همان لحظه اول شیفته او شده بود ولی مدیران شک ‏داشتند که او را رسما به خدمت بگیرند یا نه. گوگیولی به یکی از ‏مدیران باشگاه گفت که اگر بارسا معطل کند نوجوان آرژانتینی را به ‏رئال مادرید پیشنهاد می‌دهد و بعد از آن بود که بارسا از ترس رقیب ‏قراردادی روی دستمال کاغذی نوشت و به ایجنت مسی داد. ‏

دیگر خبرها

  • آخرین شانس هم پرید: توخل بایرن را بدون جام گذاشت
  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • حمله عجیب روزنامه بارسلونا به امباپه! (عکس)
  • صعود دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست پاری‌سن‌ژرمن
  • منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن