Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس، گفت: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس امری ارزشمند و خوب است که می تواند ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس را برای کسانی که آن فضا را درک نکردند، ترسیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر در چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم، گفت: بسیاری از افراد جامعه دوران دفاع مقدس، انقلاب، امام و رویدادهای اوایل انقلاب را ندیدند و حتی برخی از بزرگان ما و چنین نمایشگاه‌ها با استفاده از هنر می‌تواند حس آن دوران ارزشمند را به نسل‌های جوان منتقل کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استان فارس مهد هنر است و هنرمندان بسیار شاخصی دارد، گفت: از طریق هنر می‌توان جلوه‌های واقعی دفاع مقدس و دستاوردهای آن را به جامعه و جوانان منتقل کرد.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار می‌توانند حس و درک تازه‌ای نسبت به دفاع مقدس داشته باشند، تصریح کرد: جلوه‌های دفاع مقدس جلوه‌های والا و بزرگی بودند که از طریق هنر می‌توان آنها را منتقل و اشاعه کرد.

وی افزود: استان فارس می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های هنری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سطح کشور شاخص شود چراکه این استان از دیرباز دارای هنر بوده است.

سردار فدوی اظهارداشت: سال گذشته چهل سالگی انقلاب را داشتیم و امسال نیز چهل سالگی دفاع مقدس را داریم که این چهل سالگی به معنای این است که در این چهل سال به لحاظ اعتقادات و باورها و به لحاظ اقداماتی که کردیم به یک تکیه گاه محکمی رسیدیم که این تکیه گاه بر گرفته از ارزش‌های امام حسین(ع) است که تمامی آنها را می‌توانیم در 8 سال دفاع مقدس ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه دفاع مقدس جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی استان فارس چهل سالگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان

در مراسمی با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیرأ قهرمان آسیا شد به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079031 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • هیچ گونه سرمایه‌گذاری دائمی‌تر از تربیت و تعلیم نیست
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز