Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:02:33 GMT

۹۳ درصد از عملیات پایاب سد خداآفرین اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۱۳۷۷

۹۳ درصد از عملیات پایاب سد خداآفرین اجرا شد

اکبر بهنامجو  دوشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و مجمع نمایندگان استان برگزار شد، تصریح کرد: اجرای این پروژه به اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم حدود ۱۶ هزار نفر منجر می‌شود.
وی بیان کرد: با تکمیل این پروژه میزان محصولات کشاورزی در استان اردبیل ۶۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل اظهار کرد:تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این پروژه انجام گرفته است.
بهنامجو گفت: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته  برای بهره برداری از این پروزه به ، حدود هزار میلیارد تومان نیاز است.
وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای اجرای پروژه‌های مهم سدسازی و آبرسانی در استان  اشاره کرد و افزود: در سال گذشته مقدمات جذب اعتبارات لازم برای سد گیوی ،  آبرسانی به مشگین شهر و سد تازه کند گرمی انجام گرفته است
رئیس شورای برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: برای اجرای پایاب سد گیوی ۲۲۰میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ تصویب شده که از هفته های آتی واریز آن آغاز می شود.
بهنامجو  اظهار کرد:علی رغم مشکلاتی که کشور با آن مواجه است، اختصاص این میزان اختصاص اعتبار  برای یک پروژه عقب مانده شهرستانی در دولت  کم نظیر است.
وی ادامه داد: در مشگین شهر نیز  ۱۲۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ برای آبرسانی روستایی تا یک‌ماه آینده پرداخت می‌شود.
او با اشاره به اجرای سد تازه کند گرمی که در سال گذشته انجام شده است، افزود:برای اجرای خط انتقال  این سد اعتبار مورد نیاز از محل‌های مختلف از جمله بنیاد علوی و بانک رفاه به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان تامین شده که در هفته‌های آینده به جریان می افتد.
در این جلسه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مطالبات حوزه های انتخابیه خود را بیان کرده و خواستار اختصاص بودجه و اجرایی شدن آن شدند.

برچسب‌ها استان اردبیل اراضی کشاورزی اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اراضی کشاورزی اکبر بهنام جو استان اردبیل اراضی کشاورزی اکبر بهنام جو میلیارد تومان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد