Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با تاکید بر اینکه غدیر کامل کننده‏ مقصد بعثت است، گفت: به مناسبت دهه پر خیر و برکت ولایت و به همت کانون فرهنگی و هنری شمیم ولایت مشهد ۲ هزار پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

«محمد زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: سمبل غدیر یک روز است اما غدیر یعنی همه سال و همه تاریخ، هرچه به افعال اخلاقی در معنای وسیع آن نزدیک تر شویم غدیری تر می‏شویم، غدیر تنها متعلق به شیعه و مسلمانان نیست بلکه برای همه بشریت است لذا باید غدیر و زیست غدیری را به بشریت عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد افزود: غدیر کامل کننده‏ مقصد بعثت است، اگر بپذیریم که مقصد بعثت تربیت انسان و محقق کردن زیست مسلمانی بوده در حقیقت با غدیر تربیت انسان و زیست مسلمانی حاصل و کامل می‏ شود.

 

زارع ادامه داد: به مناسبت دهه پر خیر و برکت ولایت و به همت کانون فرهنگی و هنری شمیم ولایت مشهد ۲ هزار پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اظهارکرد:ممکن است ما غدیر را بزرگ بشماریم، برای غدیر جشن بگیریم و شادی کنیم اما زیست غدیری نداشته باشیم، لازمه غدیر را جشن گرفتن و غدیر را بزرگ داشتن این است که قدم هایی هم برای زیست غدیری برداریم، با غدیر زیستن یعنی با اخلاق زیستن و در مدار اخلاق حرکت کردن.

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد گفت:اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع غذای گرم دهه ولایت و امامت کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد شمیم ولایت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد مأموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم «هم سن» راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 6089803

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار