Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@22:34:39 GMT

جزئیاتی از فیلم منتشر شده از دعوای حیوانات

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۱۷۴۶

جزئیاتی از فیلم منتشر شده از دعوای حیوانات

خبرگزاری میزان- به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، دعوای یک خرس و سگ به واسطه اجبار انسان‌ها که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در کشور پاکستان رخ داده است. تاریخ انتشار: 03:41 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۷۷۰۱

سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت‌وگو با میزان گفت: اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن افرادی با لباس‌ها محلی دیده می‌شوند که یک قلاده سگ را به زور از گردن گرفته و به میدانی می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در سازمان محیط زیست ادامه داد: سپس این سگ را با یک خرس که به زنجیر کشیده شده و چندبار سگ وزن دارد، مجبور به جنگیدن با یکدیگر می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه عده بسیاری در این فیلم، مشغول ثبت تصاویر و تشویق کردن این حیوانات علیه درگیری بیشتر هستند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست ادامه داد: این اعمال مصداق حیوان آزاری است بنابراین بررسی همکاران ما برای اطلاع از صحت این فیلم آغاز شد.

وی اظهار کرد: بررسی‌های ما در سازمان حفاظت محیط زیست ثابت کرد که این فیلم متعلق به یک دوره مسابقات محلی است که سالیانه در منطقه کندوآدم در شهرستان حیدرآباد در ایالت سِند کشور پاکستان برگزار می‌شود بنابراین این حیوان آزاری در کشور رخ نداده است.

سرهنگ محبت خانی گفت: همچنین مشخص شد این فیلم به ۵ سال گذشته تعلق داشته، اما مجددا در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شده است.

بیشتر بخوانید: چه کسی مسئول رفع آلودگی از محیط زیست است؟

مردم حیوان آزاری را گزارش دهند

این مقام محیط زیست بیان کرد: مردم می‌توانند گزارشات خود از حیوان آزاری را از دو طریق حضور در پاسگاه‌های محیط بانی سراسر کشور و تماس با سامانه ۱۵۴۰  به سازمان محیط زیست ارائه کنند.

سرهنگ محبت خانی گفت: شهروندان به این مسئله توجه کنند که گزارش‌های حیوان آزاری باید مستند باشد، به این معنا که هنگام حیوان آزاری عکس یا فیلم تهیه کرده و در اختیار ما قرار دهند. همچنین با ثبت تصاویر شماره پلاک می‌توان افراد متخلف را تحت تعقیب قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محیط زیست حیوان آزاری سازمان محیط زیست حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نباتی اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ لنگش تداوم دار در دست این گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش تشخیص داده شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در عین حال گرفتن عکس از دست حیوان تحت بیهوشی در دستور کار قرار گرفت و طبق عکس اخذ شده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

وی گفت: با توجه به جوش خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج و نظر به طولانی بودن مدت عمل و مراقبت‌های خاص بعد از جراحی که ریسک بالایی دارد تلاش می‌شود تصمیم به این کار ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

نباتی ادامه داد: هر تصمیمی چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال خطرات و ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 6090689

دیگر خبرها

  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای