Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@03:54:06 GMT

کل‌کل انتخاباتی مشاور ارشد ترامپ با یک شخصیت کارتونی!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۱۷۹۶

کل‌کل انتخاباتی مشاور ارشد ترامپ با یک شخصیت کارتونی!

خبرگزاری مهر: به نقل از گاردین، کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ غیرقابل پیش‌بینی آمریکا، شاهد یک اتفاق عجیب دیگر بوده و این بار یکی از مشاوران دونالد ترامپ وارد یک درگیری توییتری با «مارج»، یکی از شخصیت‌های سریال کمدی انیمیشن محبوب «سیمپسون‌ها» شده است.

این مقابله وقتی شروع شد که جنا الیس، یکی از مشاوران کمپین ارشد ترامپ، خواست انتخاب شدن کامالا هریس سناتور اهل کالیفرنیا را به‌عنوان معاون جو بایدن در رقابت ریاست‌جمهوری به سخره بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیس در توییتر در اشاره به شخصیت محبوب مادر در سریال «سیمپسون‌ها» نوشت «حرف زدن کامالا مانند مارج سیمپسون می‌ماند!»

اکانت رسمی توییتر «سیمپسون‌ها»، اما به سرعت پاسخ الیس را داد و کلیپی کوتاه پست کرد که در آن مارج جواب این انتقاد را می‌داد.

مارج گفت: «به عنوان یک زن خانه‌دار حومه‌شهری ساده، دارم کمی حس بی‌احترامی می‌کنم. من به کودکانم یاد می‌دهم روی کسی اسم نگذارند. جنا، می‌خواستم بگویم اعصابم خرد است، اما نگران بودم سانسورش کنند.»

این پایان ماجرا نبود. الیس در پاسخ به توییت «سیمپسون‌ها» نوشت که «مارج احتمالاً قرار است به دموکرات‌ها رای بدهد، آن هم از طریق پست».

«سیمپسون‌ها» که یکی از طولانی‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های کمدی در تاریخ تلویزیون آمریکاست، تا به حال بار‌ها وارد مسایل سیاسی و دیگر مسایل متعجب‌کننده از بحران اقلیمی گرفته تا مسایل ناسیونالیستی شده است.

این سریال چند باری هم ترامپ را به سخره گرفته است. در یکی از اپیزود‌های این سریال ترامپ در آیینه به خودش نگاه می‌کند و می‌گوید: «تو در گلف تقلب می‌کنی، در پرداخت مالیات تقلب می‌کنی، به همسرانت هم خیانت می‌کنی. رفتارت مثل یک جامعه‌ستیز خودشیفته است.»

منبع: فردا

کلیدواژه: مشاور ارشد ترامپ شخصیت کارتونی کل کل انتخاباتی سیمپسون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است