Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدرحیمی شامگاه دوشنبه در جمع اصحاب رسانه که در فضای مجازی صورت گرفت، اظهار کرد: قبل از ورود ویروس کرونا به کشور، واحد تولیدی ماسک در استان ایلام وجود نداشته است ولی در حال حاضر ۳۲ واحد تولیدی در زمینه ماسک در استان ایلام فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در زمینه استاندارد بودن ماسک‌های تولید شده در استان، مرجع این کار دانشگاه علوم پزشکی است و نظارت بر کار تولید ماسک‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرحیمی با اشاره به اینکه ماسک‌های تولیدی در استان که در شبکه داروخانه‌ای در حال توزیع هستند از استاندارد قابل قبولی برخوردار هستند، افزود: خوشبختانه هم اکنون کمبود ماسکی هم در استان وجود ندارد.

وی گفت: هم اکنون ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌های استان موجود است و در صورت نیاز و کمبود، از دیگر استان‌های کشور نیز می‌توانیم نیاز استان را در زمینه ماسک تامین کنیم.

سرپرست سازمان صمت استان ایلام با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای فصل پاییز و تولید ماسک در استان، افزود: در کل کشور کمبود پارچه تولید ماسک وجود دارد چراکه فقط دو واحد تولیدی در سطح کشور تامین کننده پارچه واحدهای تولیدی ماسک در کشور هستند.

۲ واحد صنعتی بزرگ تولید ماسک در استان ایلام در آستانه راه اندازی

وی ادامه داد: در فاز اول ۵۸۰ هزار مترمربع پارچه مخصوص تولید ماسک وارد استان شده که با این میزان پارچه می‌توان ۹۰۰ هزار عدد ماسک تولید کرد.

محمدرحیمی با بیان اینکه در فازهای بعدی ۲.۵ میلیون مترمربع پارچه‌های مخصوص تولید وارد استان می‌شود، افزود: سازمان صمت استان با همکاری بسیج اصناف و خود واحدهای تولید به طور مستمر پیگیر تامین مواد اولیه برای تولید ماسک در استان خواهد بود.

وی در مورد قیمت گذاری ماسک در استان، افزود: ماسک‌های تولید شده بین ۱۳۰۰ تا ۱,۶۰۰ تومان قیمت گذاری شده و خوشبختانه در این زمینه خیلی کم مسئله گرانفروشی مشاهده می‌شود.

سرپرست سازمان صمت استان ایلام گفت: ۲ واحد صنعتی بزرگ تولید ماسک در استان ایلام در آستانه راه اندازی قرار گرفته و قطعاً در آینده نیازهای استان در بخش ماسک تامین می‌شود.

کد خبر 5001401

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید ماسک رضا محمد رحیمی صنعت معدن و تجارت ایلام ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد عید غدیر خم کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین تولید ماسک در استان ماسک در استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۶۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۴۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6099970

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • کاهش ۲۱ درصدی حوادث ناشی از کار در ایلام
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک