Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:38:56 GMT

بیش از چهار میلیارد ریال سیگار قاچاق در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۲۰۴۹

بیش از چهار میلیارد ریال سیگار قاچاق در یزد کشف شد

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان هنگام کنترل جاده اصلی یک دستگاه کامیون ایسوزو  را که از بندرعباس عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرمانده انتظامی یزد در ۲۶ مردادماه جاری گفته بود: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق که با یک دستگاه خودرو عبوری در حال حمل به مشهد بود، کشف شد.

بهدانی فرد افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران با انجام کار اطلاعاتی با خبر شدند که مخلان نظام اقتصادی قصد انتقال یک محموله لباس خارجی بدون مجوز از گمرک را  از طریق یزد دارند.

قاچاق کالا در هر اقتصادی سبب مختل شدن شاخص‌های رقابت، شفافیت، کیفیت، سلامت و بهداشت محصول  و افت اثربخشی سیاست‌گذاری‌ها و فقر کارآمدی مدیریت بازار می‌شود و فرایندی تمام برای اقتصاد سالم است.

یزد موقعیت ویژه‌ای در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز، شمال و غرب کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین از جاده های یزد تردد می‌کند.

برچسب‌ها یزد کالای قاچاق انتظامی سیگار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کالای قاچاق انتظامی سیگار یزد کالای قاچاق انتظامی سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز