Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:22:18 GMT

۱۶۰۰۰ فرصت شغلی جدید پشت سد خداآفرین ذخیره شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۲۶۶۸

۱۶۰۰۰ فرصت شغلی جدید پشت سد خداآفرین ذخیره شده است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: پروژه عظیم آبی و خاکی پایاب سد خداآفرین در حال حاضر با ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی در در حال تکمیل است و با اتمام عملیات اجرایی این پروژه ۱۶۰۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو شامگاه امروز در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: در راستای تکمیل عملیات اجرایی پروژه پایاب سد گیوی از محل اعتبارات ماده 56 قانون بر اساس تصمیمات انسان گرفته 220 میلیارد تومان در هفته‌های آینده به این پروژه اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پیشرفت فیزیکی 93 درصدی پروژه پایاب سد خداآفرین در شمال استان اردبیل خبر داد و افزود: پروژه عظیم آبی و خاکی پایاب سد خداآفرین در حال حاضر با 93 درصد پیشرفت فیزیکی در  در حال تکمیل است و با اتمام عملیات اجرایی این پروژه 600 هزار تن به محصولات کشاورزی استان اردبیل افزایش می‌یابد.

بهنامجو تسریع در روند احداث پروژه های حوزه کشاورزی در استان اردبیل را ضروری دانست و تصریح کرد: در سال جهش تولید باید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و تحقق منویات مقام معظم رهبری تسریع در روند احداث پروژه های حوزه کشاورزی در استان اردبیل که ظرفیت‌های ویژه‌ای در این حوزه دارد باید در دستور کار قرار گیرد به طوری که تکمیل پروژه پایاب سد خداآفرین زمینه اشتغالزایی 16 هزار نفر از جوانان منطقه را به دنبال خواهد داشت.

میدان میوه و تره بار اردستان معطل جهاد کشاورزی مانده استجهش تولید در گرو توسعه صادرات غیرنفتی است/ تسهیل صادرات محصولات کشاورزی الزامی استمعاون جهاد کشاورزی اصفهان: کشاورزان با توجه به میزان آب در اختیار اقدام به کشت کنند

استاندار اردبیل با اشاره به اعتبارات مورد نیاز به پروژه پایاب سد خداآفرین بیان کرد: تاکنون برای تکمیل عملیات اجرایی پروژه بزرگ پایاب سد خداآفرین در طی سال های گذشته بیش از 2400 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است و تکمیل این پروژه بزرگ  آبی و خاکی براساس بررسی‌های صورت گرفته حدود 1 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

انتهای پیام/146/ی

R41374/P1549/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... تکمیل "سد نرماب" نخستین مطالبه نمایندگان مردم گلستان در مجلس است نماینده مردم خلخال در مجلس: بلاتکلیفی ۲۰ ساله سد کوثر پذیرفتنی نیست / وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها تلاش کند سدهای نازلو و باراندوز ارومیه با دستور وزیر نیرو تکمیل می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تکمیل "سد نرماب" نخستین مطالبه نمایندگان مردم گلستان در مجلس است نماینده مردم خلخال در مجلس: بلاتکلیفی ۲۰ ساله سد کوثر پذیرفتنی نیست / وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها تلاش کند سدهای نازلو و باراندوز ارومیه با دستور وزیر نیرو تکمیل می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ یاسوج| چرا شهرستان کهگیلویه برای پارک علم و فناوری اولویتی ندارد؟ ۵ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى ۶ روزانه ۲۵ تن مرغ در استان قم توزیع می شود ۷ مدیرکل فرودگاه‌های گلستان در دفتر تسنیم: پروازهای فرودگاه گرگان ۵۰ درصد افزایش یافت ۸ چهره‌های برتر سال هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر معرفی می‌شوند مهمترین اخبار استانها روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو تسنیم: البرز از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد‌ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود مهمترین اخبار تسنیم سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ زالی: استمرار محدودیت و دورکاری در تهران تا اواسط شهریور ضروری است تحلیلی بر یادداشت اخیر حجاریان/ تغییر راهبرد اصلاح‌طلبان برای ۱۴۰۰ و اقرار به انسداد رادیکالیسم؟ گزارش| اعلام آمادگی عجیب آخوندی برای ۱۴۰۰؛ لودریسم هم به انتخابات آمد! احتمال شکایت ۷ ایالت آمریکا از دولت ترامپ به دلیل سنگ‌اندازی در مسیر برگزاری انتخابات پستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایاب سد خداآفرین پروژه پایاب سد عملیات اجرایی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چکشیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج ضمن تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به دیدار ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در جمع کارگران به تمایز نگاه اسلام با نگاه‌های موجود و رایج در دنیا به کارگر اشاره کردند و فرمودند که اسلام برای کار و کارگر ارزش ذاتی قائل است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می‌زدند و این نمادی در فرهنگ اسلامی است که ارزش و جایگاه کارگر را نشان می‌دهد، مطرح کرد: یکی از موضوعات مورد اشاره در این دیدار نقش کارگران در تحقق شعار سال بود که در این رابطه مقام معظم رهبری فرمودند که جهش تولید با مشارکت مردم امکان پذیر است تا شاهد رشد اقتصاد باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری مهمترین راهبرد برای حل مسائل اقتصادی کشور جهش و رشد تولید است، عنوان کرد: با جهش تولید، ثروت تولید و توزیع و موجب برقراری عدالت می‌شود و این دو مورد عوامل اصلی حل مسائل اقتصادی جامعه هستند اما بدون مشارکت مردم، جهش تولید محقق نمی‌شود.

چکشیان با اشاره به نقش مردم و کارگران در ارزش آفرینی و تلاش و مشارکت در تولید بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جامعه کارگری حدود ۱۴ میلیون نفر جمعیت دارد که با احتساب خانواده‌های آنها، این جامعه حدود ۵۰ درصد جمعیت ایران را تشکیل می‌دهند و اگر حال این جامعه خوب باشد، بی شک حال و اوضاع کشور خوب می‌شود.

وی تأمین امنیت شغلی کارگران، پوشش بیمه‌ای آنها، تأمین ایمنی نیروی کار، ارتقای مهارت‌های شغلی و کشف استعدادهای درخشان جامعه کار و تولید را از جمله محورهای مورد مطالبه و توصیه رهبر به مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: ایشان به جامعه کار و تولید توصیه کردند که قدر کار خود را بدانند و ضمن امانت دانستن کار، در این مسیر اتقان کاری داشته باشند.

تحویل ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه در دولت سیزدهم از تسویه بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی به شبکه بانکی پس از سال‌ها و بخشودگی حدود ۷۵ هزار مورد جرایم ناشی از بدهی‌های بیمه‌ای بنگاه‌های اقتصادی در راستای حمایت از تولید و حفظ و ایجاد اشتغال خبر داد.

چکشیان با اشاره به اضافه شدن ۱۳ داروی جدید در پوشش بیمه‌ای و راه اندازی حدود ۲۱۲ کلینیک دیابت و فشار خون اظهار کرد: در دولت سیزدهم درمان زوج‌های نابارور به صورت صددرصد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفت و با هوشمندسازی بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی، نسخه نویسی الکترونیک از ۵۲ درصد به ۹۸ درصد تا پایان سال گذشته ارتقا یافت.

وی افزایش حدود ۴۰ درصدی ضریب پوشش بیمه اجتماعی زنان روستایی و عشایر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و با تاکید بر ضرورت معرفی، تبیین و روایت هنرمندانه این اقدامات به منظور امیدآفرینی در جامعه بیان کرد: تأمین حداقل معاش ۴۰ هزار خانواده دارای فرزند چند قلو و ۲۷۷ هزار بانوی سرپرست خانوار در پوشش سازمان بهزیستی از دیگر اقدامات است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحویل ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد و مطرح کرد: در دولت سیزدهم بیش از دو و نیم میلیون فرصت شغلی ایجاد شده و نرخ بیکاری در کشور یک و نیم درصد کاهش یافته است. از دیگر اقدامات انجام شده در این دولت می‌توان به صدور آنی ۹۵ درصد مجوزهای مشاغل خانگی اشاره کرد.

کد خبر 6089052

دیگر خبرها

  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • استخر‌هایی که جان می‌گیرند
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز