Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اهتزار پرچم در ۲۴۱ مسجد استان تهران همزمان با روز جهانی مسجد گفت: به منظور حمایت از آزادی مسجد الاقصی و نفی معامله شیطانی قرن از گنبد و گلدسته های مساجد پرچم به اهتزار در می آید.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اهتزار پرچم نمادین حمایت از آزادی مسجد الاقصی در 241 مسجد استان تهران خبر داد و گفت: پرچم نمادین حمایت از آزادی مسجدالأقصی و نفی معامله شیطانی قرن در روز ۳۱ مرداد بر فراز گنبد یا گلدسته‌ مساجد به اهتزاز در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: ۲۴۱ مسجد استان تهران به نشانه ماه‌های باقیمانده از حداکثر عمر نکبت‌بار و ۳۰۰ ماهه‌ صهیونیست‌ها که در ۱۸ شهریور سال ۱۳۹۴ از سوی ولیّ امر مسلمین جهان پیش‌بینی شد، پرچم نمادین حمایت از آزادی مسجدالأقصی و نفی معامله شیطانی قرن را در روز ۳۱ مرداد به اهتزاز در خواهند آورد و فریاد مستضعفان عالم و انتظار آزادگان را برای انتقام و نابودی استکبار جهانی در روز موعود، طنین انداز خواهند نمود.

 

حجت الاسلام ذاکر همچنین از ارایه بسته پیشنهادی در محورهای سلامت، معیشت و معنویت برای به ‌کارگیری در مسجد و محلات به مناسبت روز جهانی خبر داد و افزود: غبارروبی و عطرافشانی مساجد،تولید محتوا با موضوعات مرتبط با «روز جهانی مسجد» و نشر در کانال یا گروه مسجد و سایر شبکه های اجتماعی و رسانه ها،تبیین ضرورت مقابله همه جانبه با نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیزم،برگزاری مراسم توسّل و دعا جهت آزادی هرچه زودتر قدس شریف و مسجدالاقصی از جمله برنامه هایی است که در محور معنویت افزایی است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: همچنین در همین زمینه برپایی ایستگاه فرهنگی و توزیع تراکت هایی با محتوای فضیلت حضور در مسجد،توزیع تراکتهایی با محتوای متناسب با روز جهانی مسجد،اجرای پویش #یک_حس_خوب تجربه حسّ خوب حضور در مسجد،نصب بنر و پوستر مرتبط با روز جهانی مسجد در معابر پرتردّد و معرّفی این روز به مردم در سطح محلات مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی از جلب مشارکت خیّرین و تهیه بسته های سلامت و توزیع بین نیازمندان محلّه،تولید پادکست از سخنان امام جماعت با موضوع لزوم مراعات دستورالعمل های بهداشتی و نشر در شبکه های اجتماعی و پیام رسانه به عنوان بخش دیگری از فعالیت هایی دانست که مساجد در روز جهانی مسجد انجام خواهند داد و خاطر نشان کرد: ضدعفونی محیط پیرامونی، سرویسهای بهداشتی و شبستان مسجد، تبیین نقش مسجد در فرهنگسازی مراعات حق النّاس با مراعات ضوابط بهداشتی از دیگر محورهای پیشنهادی به مساجد برای انجام فعالیت در محور سلامت است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: برنامه ریزی، پیگیری و استمرار اجرای مطلوب «نهضت تعاون و احسان»،جلب مشارکت مردمی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانوارهای نیازمند محلّه از دیگر برنامه های پیشنهادی برای روز جهانی مسجد است.

 

یادآور می‌شود، بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با ۳۱ مرداد است، روز جهانی مساجد نامگذاری شده است. در سال ۱۳۴۸ در چنین  روزی مسجدالاقصی که قبله اوّل مسلمین جهان است، توسّط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهتزار پرچم مسجد حمایت از آزادی مسجد مسجد استان تهران روز جهانی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به اعتراضات جهانی دانشجویی علیه اسرائیل در حمایت از مردم فلسطین تصریح کرد: دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند.

در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک»(آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده‌‌خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده‌ و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص  و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند