Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:56:50 GMT

افزایش سرانه ورزشی در فلاورجان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۲۸۹۵

افزایش سرانه ورزشی در فلاورجان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت السلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه پیگیری و حل مشکلات طرح‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۱۰ زمین چمن مصنوعی، سه تالار ورزشی و ۲۰ خانه ورزش روستای در این شهرستان به بهره برداری رسیده است گفت: تا پایان امسال با افتتاح تالار ۲ هزار نفری و یک خانه ورزش در شهر فلاورجان و یک زمین چمن استاندارد در شهر قهدریجان با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال سرانه ورزشی این شهرستان یک و نیم برابر افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: دو زمین چمن مصنوعی با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال در شهر بهاران و روستای خونسارک بخش پیربکران در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه بازدید از طرح‌های ورزشی این شهرستان با اشاره به اینکه استخر شهدای فلاورجان تنها استخر این شهرستان به دلیل فرسوده شدن، تعطیلی آن تا بعد از شیوع ویروس کرونا هم ادامه دارد گفت: از ماه آینده با کمک بخش خصوصی و با اعتبار اولیه ۵ میلیارد ریال طرح مقاوم سازی و تجهیز در مدت شش ماه تکمیل و اردیبهشت سال آینده به بهربرداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افزایش سرانه ورزشی زمین چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان متواری برابر دستور مرجع قضائی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی در نهایت ۱۲ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می‌شود.

کد خبر 6092208

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد