Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشار گفت: همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، خانه امید بازنشستگان همدان در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع افتتاح شد.

«روح‌الله افشار»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت: همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، خانه امید بازنشستگان همدان در مساحتی بالغ بر 700 متر مربع افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان گفت: این خانه امید دارای امکانات تفریحی، اتاق جلسات،کلاس با امکانات آموزشی، کتابخانه و امکانات صوتی و تصویری است که به منظور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان ایجاد شده است

وی با اشاره به اینکه علاوه بر خانه امید همدان، 2 خانه امید دیگر در استان وجود دارد گفت: خانه امید بازنشستگان ملایر در سال 96 به بهره برداری رسیده است و خانه امید نهاوند نیز در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی اشاره‌ای به تسهیلات بانکی پرداختی به بازنشستگان استان داشت و ادامه داد: از آبان ماه سال گذشته تا به امروز به ۶ هزار و ۴۰۰ بازنشسته مبلغی بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

افشار با بیان اینکه صندوق بازنشستگان استان آمادگی ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان را دارد افزود: در تیر ماه سال جاری به ۳۱ متقاضی وام ازدواج در کانون بازنشستگان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات (وام 20 میلیون تومانی) پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان بیان کرد: این مجموعه تسهیلات خرید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی از فروشگاه‌های رفاه و وین مارکت را نیز به بازنشستگان استان ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۶۴ درصد بازنشستگان این استان از بخش آموزش و پرورش هستند ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده امسال، سقف بیمه درمانی بازنشستگان را از ۶۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان افزایش داده‌ایم.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانه امید بازنشستگان همدان روح الله افشار وام قرض الحسنه خانه امید بازنشستگان بازنشستگان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارگران در واحدهای صنعتی و صنفی زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه های حمایتی دولت برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، افزایش مبلغ وام های ضروری است.

چراغ سحر تصریح کرد: مبلغ این وامها از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال افزایش داشته و بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

چرغ حر اظهار داشت: شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است و بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند، افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی دریافت کرده و از حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی نیز استفاده می کنند.

کد خبر 6094037

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها