Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر گفت: برای شرکت یکهزار و ۸۲۳ داوطلب در این شهرستان ۱۸ حوزه امتحانی کنکور سراسری آماده هستند و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب آزمون اندیشده شد.

او بیان داشت: همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه‌های تعیین شده در این آزمون شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیناروند در ادامه با اشاره به آماده سازی حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور در بندر ماهشهر افزود: بازدید میدانی از حوزه‌های برگزاری داشتیم و امکانات و شرایط لازم فراهم شده است و جلسات توجیعی با عوامل برگزاری آزمون کنکور سراسری برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بندر ماهشهر در خصوص زمان و مکان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ در بندر ماهشهر گفت: کنکور سراسری ۹۹ با آزمون گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه در سه حوزه، نمونه دولتی پژوهشگران، مکتب الزهرا و شهدای پتروشیمی آغاز می‌شود.

او ادامه داد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه در حوزه مکتب الزهرا و آزمون گروه علوم انسانی نیز در همین روز در حوزه‌های دبیرستان‌های نمونه دولتی پژوهشگران، خوارزمی، شهدای پتروشیمی برگزار می‌گردد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه ۳۱ مرداد ماه ۹۹ در ۷ حوزه، نمونه دولتی پژوهشگران، فرزانگان، مکتب الزهرا، دانشوران، مرضیه، نجابت، حاج معرفی یک برگزار می‌گردد.

این مقام مسئول گفت: کنکور سراسری ۹۹ با برگزاری آزمون زبان‌های خارجی در روز شنبه اول شهریور ماه درحوزه‌های پژوهشگران، دانشوران، مکتب الزهرا و شهدای پتروشیمی خاتمه می‌یابد و با توجه به شرایط خاص کرونایی، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در حوزه‌های برگزاری آزمون الزامی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری آموزش و پرورش برگزاری آزمون کنکور سراسری مکتب الزهرا بندر ماهشهر آزمون گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری